وان پلاس اوپن آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت کرد

gsmarena 000

بالاخره انتظارها به پایان رسید و وان پلاس آپدیت اندروید ۱۴ را برای اولین گوشی تاشوی هوشمند خود یعنی OnePlus Open منتشر کرد.

OnePlus خیلی سریع بروزرسانی پایدار اندروید ۱۴ را برای OnePlus 11 منتشر کرد، اما پس از آن مجبور شد زمان زیادی را برای دریافت همان بروزرسانی  در اولین گوشی هوشمند تاشو خود، OnePlus Open، صرف کند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی اقتصادی به نام سری Fold A را به جای Fold FE عرضه کند

ویژگی‌های آپدیت اندروید ۱۴ وان پلاس اوپن

وان پلاس اعلام کرده بنابر دلایلی قصد دارد عرضه به هند را محدود کند. اما انتظار می‌رود به زودی نسخه جهانی این بروزرسانی در دسترس قرار گیرد.

نکته دیگر اینکه، بروزرسانی پایدار ابتدا در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که در برنامه‌های بتای بسته و بتای باز OnePlus شرکت کرده‌اند. پس ار آن به تدریج در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

Aqua Dynamics اولین ویژگی این بروزرسانی است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات به روز را در یک نگاه مشاهده کنید. File Dock ویژگی بعدی است؛ جایی که می‌توانید تنها با کشیدن و رها کردن فایل‌ها  انتقال محتوا بین برنامه‌ها و دستگاه‌ها را انجام دهید.

Content Extraction، قابلیتی که می‌تواند متن و تصاویر را با یک ضربه تشخیص داده و از صفحه استخراج کند. Smart Cutout، ویژگی دیگریست که می تواند چندین سوژه را در یک عکس از پس زمینه برای کپی یا اشتراک‌گذاری جدا کند.

ویژگی بعدی با افزودن توصیه‌های بیشتر ویجت، قفسه را منظم‌تر می‌کند. مدیریت مجوزهای مرتبط با عکس و ویدیو را برای دسترسی ایمن‌تر برنامه‌ها بهبود می‌بخشد.

ثبات سیستم، سرعت راه‌اندازی برنامه‌ها و روان بودن انیمیشن‌ها را بهبود می‌بخشد. طراحی Aquamorphic را با سبک رنگی طبیعی، ملایم و شفاف‌تر برای تجربه رنگ راحت‌تر ارتقا می‌دهد.

آهنگ های زنگ با مضمون Aquamorphic را اضافه و صداهای اعلان سیستم را اصلاح می‌کند. انیمیشن‌های سیستم را با روان‌تر کردن آنها بهبود می‌بخشد. بعلاوه اینکه، یک AOD ردیابی کربن اضافه می‌کند که انتشار کربنی را که با پیاده‌روی به‌جای رانندگی اجتناب می‌کنید، تجسم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی آپدیت اندروید ۱۴ وان پلاس چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.