واتس‌اپ امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت اصلی را فراهم می‌کند

در جدیدترین نسخه بتا واتس‌اپ گزینه‌ای برای ارسال فایل‌های رسانه‌ای با کیفیت اصلی خود وجود دارد.

واتس‌اپ اخیراً دو قابلیت مهم ارسال ویدیوهای HD و ارسال تصاویر با کیفیت HD را برای کاربران خود فراهم کرده است. حالا به‌نظر می‌رسد در نسخه جدید این برنامه پیام‌رسان شاهد ویژگی جدیدی خواهیم بود که امکان ارسال عکس و فیلم با کیفیت اصلی را فراهم می‌کند.

در گذشته، واتس‌اپ به‌طور خودکار تصاویر ارسالی کاربران را فشرده می‌کرد که این امر به دلیل کاهش کیفیت و وضوح عکس‌ها مورد انتقاد بسیار زیادی قرار گرفته است. حتی در قابلیت ارسال تصاویر HD که اخیراً معرفی شده بود نیز عکس‌ها تا حدی فشرده می‌شوند اما میزان کاهش کیفیت آن‌ها بسیار کمتر شده است.

ارسال تصویر و ویدیو با کیفیت اصلی در واتس‌اپ

WhatsApp original quality

با این وجود، براساس گزارش WABetainfo از نسخه بتا ۲.۲۳.۱۸.۱۲. برنامه واتس‌‌اپ به‌نظر می‌رسد که این سرویس در حال انجام تغییرات بیشتری در این زمینه است. همانطور که در اسکرین‌شات بالا قابل مشاهده است، در صفحه انتخاب اسناد یک گزینه جدید برای کاربران نمایش داده می‌شود که با وجود آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای موردنظر خود را انتخاب کرده و آن‌ها را با کیفیت اصلی ارسال کنید.

البته باید اشاره کرد که این عکس و ویدیوها همچنان به عنوان یک سند برای دیگران ارسال می‌شوند، اما واتس‌اپ اکنون اشتراک‌گذاری آن‌ها را ساده‌تر کرده و به کاربران اجازه می‌دهد بدون پیمایش در چندین منو یا پوشه، فایل‌های رسانه‌ای خود را از گالری خود انتخاب کنند.

واتس‌اپ با این تغییر تلاش کرده تا تجربه کاربری برنامه خود و به‌ویژه ارسال عکس و ویدیو برای دیگران را ساده‌تر کرده باشد. این ویژگی هنوز در حال توسعه است و احتمالاً با نسخه‌های بعدی واتس‌اپ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی‌های دیگری نیز است که در آینده احتمالاً در دسترس قرار خواهند گرفت. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی و  اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه اشاره کرد.

نوشته واتس‌اپ امکان ارسال عکس و ویدیو با کیفیت اصلی را فراهم می‌کند اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.