هیدئو کوجیما می‌گوید OD یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته

هیدئو کوجیما می‌گوید OD یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته

هیدئو کوجیما، خالق معروف بازی‌های ویدیویی، گفته است پروژه اخیرا اعلام شده او OD یکی از «متفاوت‌ترین» عنوان‌هایی است که تا به حال در حرفه خود ساخته است.

<!–

–>

ماه گذشته در مراسم The Game Awards، کوجیما از OD رونمایی کرد که عنوانی است در کنار استودیوی بازی‌سازی Xbox توسعه می‌یابد. اکنون، او کمی بیشتر به OD پرداخته است و روشی که آن را توصیف می‌کند باعث می‌شود یک عنوان کاملا غیرعادی به نظر برسد.

کوجیما در صحبت‌های خود در توییتر گفت که او همیشه به خلق بازی‌های ویدیویی که تا حدی مخالف است، معروف بوده است. او به Metal Gear Solid و Death Stranding به عنوان دو بازی اشاره کرد که ایده‌های عجیبی برای زمان‌های ساخت خود داشتند.

با این حال، کوجیما گفت که از بین تمام پروژه‌هایش، عنوان کنسول Game Boy Advance، بازی Boktai، بیشترین «مخالفت» را در داخل از سوی کسانی که روی بازی کار می‌کردند، دریافت کرده است. کوجیما سپس گفت که OD از این نظر شبیه به Boktai است و اضافه کرد که کاملا از عناوینی که او در گذشته ساخته، فاصله دارد.

به نظر می‌رسد با ساختن بازی‌هایی که برخلاف جریان زمانه هستند، از جمله بازی‌های «قایم موشک» که در آن شما مخفیانه وارد ساختمانی می‌شوید بدون اینکه توسط دشمن شناسایی شوید، یا «بازی‌های تحویل کالا» که در آن از حرکت در دنیای باز لذت می‌برید، پذیرفته شده‌ام.

برای من، آزمایشی‌ترین بازی «شکست دادن خون آشام‌ها در خارج از خانه» با استفاده از نور واقعی خورشید در اطراف شما بود. با مخالفت شدید کارکنان و حتی در داخل شرکت مواجه شد. از این نظر، OD به همان اندازه متفاوت است.

کوجیماکوجیما

بر اساس آنچه تاکنون از OD دیده‌ایم، بازی قطعا عجیب به نظر می‌رسد. اولین تریلر فقط نماهای لایو اکشن بازیگران مختلفی را نشان می‌داد. در نتیجه، هنوز دقیقا مشخص نیست که OD چگونه است، اما به طور ضمنی گفته می‌شود که یک عنوان ترسناک خواهد بود.

به احتمال زیاد، اطلاعات بیشتر در مورد بازی بعدی کوجیما باید در سال ۲۰۲۴ ارائه شود تا بهتر در مورد آن انتظار داشته باشیم.


بررسی بازی آواتار

تریلری ۱۸ دقیقه‌ای از بازی Dragon's Dogma 2 منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتوتریلری ۱۸ دقیقه‌ای از بازی Dragon's Dogma 2 منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.