هیدئو کوجیما در زمان تاسیس استودیو خود با مخالفت شدیدی روبه‌رو شده بود

هیدئو کوجیما در زمان تاسیس استودیو خود با مخالفت شدیدی روبه‌رو شده بود

در دوران جدایی هیدئو کوجیما از استودیوی کونامی (Konami) و پیش از تاسیس کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، افراد زیادی با مستقل شدن او مخالفت کردند. با این حال، او ثابت کرد که توانایی انجام کارهای خلاقانه را بدون وابستگی به کمپانی خاصی دارد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟

مشورت کردن با خانواده، دوستان و آشنایان مورد اطمینان هرگز کار بدی نبوده و نیست؛ اما پراکندگی نظرات باعث می‌شود تا نتوانید به این راحتی‌ها تصمیم درستی در خصوص آینده خود بگیرید. با این حال، هیدئو کوجیما افسانه‌ای هم زمانی که از شرکت بزرگ کونامی جدا شد، برای مستقل شدن به راهنمایی‌های این افراد نزدیک به زندگی‌اش نیاز داشت.

هیدئو کوجیماهیدئو کوجیما

البته بیشتر نظرات دوستان، همکاران، خانواده و بقیه افراد کنار هیدئو کوجیما به مخالفت با مستقل شدن همراه بود. آن‌ها این کار را بسیار سخت می‌دانستند و به نوعی رقابت یک نفره با سازندگان بزرگ را غیرممکن تلقی کرده‌اند. کوجیما در توضیحات خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفت:

در صنعت بازی، افراد کمی هستند که موفق به جدایی از یک استودیوی بزرگ سازنده و مستقل شدن می‌شوند و فرقی هم نمی‌کند که در ژاپن باشند یا در خارج از کشور! حتی هشت سال پیش وقتی شرکت خودم را راه‌اندازی کردم، با مخالفت همه اعم از همسالان، همکاران و اقوام مواجه شدم که می‌گفتند این کار هیچ وقت جواب نمی‌دهد و بدون توان مالی و سازمانی بزرگ، یک کار غیرممکن است.

با این وجود، اولین پروژه تولیدی استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز یعنی بازی Death Stranding با موفقیت‌های تجاری و فنی بسیار بزرگی روبه‌رو شد و اکنون هیدئو کوجیما و تیم او در حال کار روی نسخه دوم این مجموعه هستند. به هر حال در آینده برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.