هیدئو کوجیما اطلاعات تازه‌ای از Death Stranding 2 و OD فاش کرد

هیدئو کوجیما اطلاعات تازه‌ای از Death Stranding 2 و OD فاش کرد

هیدئو کوجیما به تازگی در تبریک سال نو میلادی در توییتر، فاش کرده که پروسه ساخت دو بازی Death Stranding 2 و OD تا چه اندازه پیش رفته است. او در حال حاضر پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارد و این دو بازی در سال آینده بیشتر وقت او را خواهند گرفت.

<!–

–>

به نظر می‌رسد که او و تیمش برای این چالش آماده هستند، زیرا اخیرا به‌روزرسانی در مورد ساخت هر دو عنوان موردانتظار خود، همراه با پروژه‌های دیگری که در دست ساخت دارد، به طرفداران ارائه کرده است.

کوجیما از طریق اکانت شخصی خود در توییتر در مورد کار صحبت کرد و در آن توضیح داد که Death Stranding 2 و OD به طور همزمان در طول سال ۲۰۲۴ توسعه خواهند یافت. توضیح داد که «هنوز مقداری ADR باقی مانده» و صداگذاری ژاپنی به زودی ضبط خواهند شد.

کوجیماکوجیما

ADR فرآیند ضبط مجدد صدای فیلم در محیطی ساکت‌تر و کنترل شده‌تر، معمولا در یک استودیوی ضبط است.

در مورد اینکه چه زمانی منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد که Death Stranding 2 در حال توسعه است، هرچند به خط پایان نرسیده است. لحن کلی کوجیما نشان می‌دهد که تقریبا آماده شده، اگرچه یک افشای اخیر از مجموعه آنلاین یک هنرمند نشان می‌داد که باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنیم.

اکنون به نظر می‌رسد که این امکان وجود داشته باشد در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود، اگرچه به احتمال زیاد بهتر است برای همان سال ۲۰۲۵ منتظر باشیم. کوجیما سپس به سمت OD حرکت کرد و در مورد این بازی بسیار مرموزتر و مختصرتر حرف زد، درست مانند تریلر معرفی آن.

او پس از توضیح اینکه می‌خواهد سفرهای کاری‌اش را در سال جاری محدود کند، توضیح داد که هنوز باید «برای OD فیلم‌برداری کند» و به طور ضمنی اشاره کرد که یا در خود بازی حضور دارد یا در صحنه فیلمبرداری. در هر صورت، این تنها اطلاعاتی است که کوجیما در مورد OD به ما می‌دهد.

برخی هنوز امیدوارند که OD یک بازی مخفی سایلنت هیل باشد، زیرا حروف مرموز پنهان شده در تریلر معرفی پیدا شد.

کوجیما در ادامه به لیست پروژه‌های دیگری می‌پردازد که قرار است در طول سال ۲۰۲۴ او را مشغول نگه دارند، از جمله کار بر روی فیلم Death Stranding که در حال حاضر در A24 در دست تولید است.

اطلاعات زیادی در مورد فیلم دث استرندینگ نداریم، اما این واقعیت که این فیلم توسط استودیوی خلاق و محبوب A24 ساخته می‌شود، باید فعلا برای کاهش نگرانی طرفداران کافی باشد.


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتویونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.