هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند.
عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی، دنبال کنندگان قابل توجهی در اینستاگرام جذب کرده است.

اما استون:

رایان گاسلینگ

این عکاس می‌گوید که از تعدادی اپلیکیشن مختلف برای ویرایش عکس‌های اصلی چهره هر یک از افراد مشهور استفاده می‌کند و پس از تکمیل، صحنه پشت زمینه اطراف را اضافه کرده است.

سبک هری

دوآ لیپا

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

یسیلتاس چندین پروژه قبلی هم انجام داده که آنها هم در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند. او در کتاب «As If Nothing Happened » از هوش مصنوعی استفاده کرد تا تصور کند افراد مشهوری که پیش از این از میان ما رفته‌اند، اگر هنوز زنده بودند چه شکلی می شدند و در کار جالب دیگری از هوش مصنوعی برای نشان دادن چهره‌های مشهور دهه‌ها یا قرن‌ها قبل استفاده کرده است.

گرتا تونبرگ

جاستین بیبر

بیلی آیلیش

یسیلتاس نزدیک به دو دهه است که در زمینه تصویرسازی‌های خلاقانه و مفهومی فعالیت دارد و آثار او در کتاب‌ها، مجلات و نشریات آنلاین در سراسر جهان منتشر شده و چندین عکس برنده جایزه هم دارد. علاقه فعلی استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد پروژه‌های عکس است که مردم را وادار می کند این سوال را بپرسند «آیا این واقعی است؟!»

می‌توانید کارهای بیشتری از او را در اینستاگرامش بیابید که بیش از ۱۳۰۰۰۰ دنبال کننده دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.