هوش مصنوعی می تواند تصویر فرزندان را پیش از به دنیا آمدن ترسیم کند

17854233 186

یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی با کمک تصاویر پدر و مادر قادر است تصویر چهره فرزند آینده را ارائه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برنامه ای به نام REMINI می تواند با کمک هوش مصنوعی چهره آینده فرزندان شما را ترسیم کند. این برنامه برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ABC7 شیکاگو معرفی شد.

اگرچه خروجی این برنامه هوشمند می تواند برای کاربران بسیار هیجان انگیز باشد اما ارسال داده برای این برنامه برای دریافت تصویر فرزند آینده درست است؟

روند کار در این برنامه بسیار ساده بوده و از روی عکس شما و همسرتان و با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی تصویر چهره فرزند آینده ارائه میشود. کاربران این برنامه نتیجه ارائه شده را بسیار راضی کننده دانسته اند. طبق اعلام این برنامه هوش مصنوعی از طریق تصاویر آپلود شده و با کمک فرمول های خود می تواند تصویر واقعی از فرزندان در اینده ارائه کند.

در این بین کارشناسان امنیتی در مورد برنامه های نیازمند داده های بیومتریک هشدار داده و اعلام کردند. پیش از استفاده باید این برنامه ها بطور دقیق بررسی شوند. دیوید بارتون، مدیر فناوری در شرکت امنیت سایبری High wire می گوید: نکته ترسناک در مورد این برنامه دقیق بودن آن است. عکس پدر و مادر برای آن ارسال شده و چهره فرزند نشان داده خواهد شد. این موضوع کمی ترسناک است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.