هواوی Pura 70 با قابلیت floor-level detection (تشخیص مکان) گم نمی‌شود!

گوشی‌های سری هواوی Pura 70 گم نمی‌شوند! به تازگی ویژگی جدیدی به این گوشی‌ها اضافه شده که هم سارقان را فراری می‌دهد و هم برای افراد فراموشکار بسیار کمک‌کننده است.

شرکت هوآوی اخیرا از سری گوشی‌های Huawei Pura 70 با دوربین‌های بهبودیافته، عملکرد قوی و یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (مانند ویژگی حذف اشیا از تصاویر) در چین رونمایی کرده است. حال، ویژگی جدیدی به این سری از گوشی‌های هوشمند هواوی اضافه شده که با تشخیص مکان گوشی، پیدا کردن آن را آسان‌تر می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت floor-level detection در هواوی Pura 70

قابلیت جدیدی که به گوشی‌های سری هواوی پورا ۷۰ اضافه شده، floor-level detection نام دارد. این قابلیت می‌تواند تعیین کند که گوشی شما دقیقا در چه طبقه‌ای قرار گرفته و از این طریق به پیدا شدن آن کمک بسیاری می‌کند. نکته جالب این است که این قابلیت حتی بدون اتصال به اینترنت هم کار می‌کند.

هواوی Pura 70

هواوی Pura 70

دارندگان این گوشی‌ها، برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید هواوی Cloud را به نسخه ۱۵.۰.۰.۳۰۰ یا بالاتر ارتقا دهند. پس از آن، با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس Cloud Space در حساب Huawei، به راحتی ویژگی ردیابی تلفن را روشن کنند.

با فعال کردن این گزینه می‌توانند در هر زمانی که خواستند، از یک دستگاه هوآوی دیگر وارد حساب خود شده و از صفحه جستجوی دستگاه در Huawei Cloud، برای پیدا کردن مکان گوشی خود استفاده کنند. این ویژگی در حال حاضر، برخی مناطق پرجمعیت مانند فرودگاه‌ها و ایستگاه‌ها در بیش از ۱۰۰۰۰ شهر را پوشش می‌دهد. به احتمال زیاد در آینده نزدیک، مناطق تحت پوشش این قابلیت گسترش خواهند یافت.

اگر در هفته‌های اخیر دنبال‌کننده اخبار هوآوی نبوده‌اید، باید بدانید که سری Pura 70 شامل چهار مدل پایه، پرو، پرو پلاس و اولترا می‌شود. نسخه برتر این مجموعه یعنی مدل اولترا، یک لنز زوم جمع شونده دارد که حسابی سروصدا به پا کرده و توجه‌ها را به سوی خود کشیده است. هوآوی آن را یک دوربین تله فوتو ماکرو فوق متمرکز می‌داند که زوم اپتیکال ۳.۵ برابر با فاصله کانونی ۹۰ میلی‌متر را ارائه می‌دهد. این قابلیت در کمتر گوشی هوشمندی یافت می‌شود و به همین دلیل می‌توان گفت که باز هم هواوی گل کاشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت جدید گوشی‌های سری هواوی Pura 70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.