هواوی Nova 11 SE رسما رونمایی شد [+ مشخصات و قیمت]

گوشی هواوی Nova 11 SE با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز OLED، پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، هواوی برنامه دارد تا گوشی‌های هوشمند سری Nova 12 را در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری در چین معرفی کند. در عین حال، این شرکت گوشی نوا ۱۱ اس ای را به‌عنوان جدیدترین موبایل از سری Nova 11 معرفی کرده است. این اسمارت فون مجهز به نمایشگر OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز، تراشه سری ۶ اسنپدراگون و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی Nova 11 SE

هواوی نوا ۱۱ اس ای یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED داشته که در بالای آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی قرار دارد. همچنین صفحه‌نمایش آن با قابلیت پشتیبانی از وضوح فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رنگ‌های ۱۰ بیتی و طیف رنگی گسترده P3 عرضه می‌شود. دوربین پشتی سه‌گانه آن هم شامل دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f. /2.4 است. در جلو هم یک دوربین تک ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 وجود دارد.

هواوی Nova 11 SE

هواوی Nova 11 SE

گوشی Nova 11 SE از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. محصول جدید هواوی بر روی سیستم عامل هارمونی ۴ مبتنی بر اندروید اجرا می‌شود، البته هنوز نسخه اندروید آن مشخص نیست.

هواوی Nova 11 SE

هواوی Nova 11 SE

گزینه‌های اتصال آن شامل دو سیم کارت، ۵G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، NFC، GPS و پورت USB-C می‌شوند. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت جانبی به‌منظور تامین امنیت بیشتر است. ابعاد دستگاه هم ۱۶۲.۳۹x 75.47x 7.39 میلی‌متر و وزن تقریبی آن ۱۸۶ گرم است.

هواوی Nova 11 SE

هواوی Nova 11 SE

هواوی Nova 11 SE در دو گزینه روانه بازار می‌شود. یک نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته که قیمت آن ۱۹۹۹ یوان (۲۷۵ دلار) است. نسخه دیگر هم ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و با قیمت ۲۱۹۹ یوان (تقریباً معادل ۳۰۰ دلار) در سه رنگ مشکی، سفید و سبز در دسترس است. پیش فروش این گوشی در چین شروع شده و قرار است از ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه) هم عرضه عمومی شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات گوشی هواوی Nova 11 SE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.