هواوی Enjoy 70 پرو معرفی شد؛ میان‌رده‌ای پرقدرت و اقتصادی [+ قیمت و مشخصات فنی]

هواوی Enjoy 70 پرو به عنوان یک گوشی میان رده و با مشخصات برجسته‌ای مانند صفحه نمایش بزرگ اچ‌دی و قیمت مقرون به صرفه به زودی وارد بازار خواهد شد.

پس از آنکه هواوی از گوشی Enjoy 70 خود در ماه گذشته رونمایی کرد، حالا نوبت به مدل پرو رسیده است. در ادامه به بررسی مشصات، ویژگی‌ها و قیمت هواوی Enjoy 70 پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات هواوی Enjoy 70 پرو

طراحی هواوی Enjoy 70 Pro شامل یک جزیره دوربین حلقه‌ای در پنل پشت، روکش مات و سنسور اثر انگشت در لبه کناری می‌شود. در پنل جلویی این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی قرار گرفته که به گفته هواوی علیرغم اینکه از نوع LCD است، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) برای بررسی زمان و اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند.

هواوی Enjoy 70 پرو

هواوی Enjoy 70 پرو

گوشی هواوی اینجوی ۷۰ پرو در بخش سخت افزار به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ فورجی کوالکام مجهز شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای از چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز تشکیل شده است. قدرت این پردازنده در ترکیب با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری HarmonyOS 4 تکمیل می‌شود.

انرژی مورد نیاز Enjoy 70 Pro توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی تامین می‌شود. هواوی می‌گوید که شارژ این باتری تنها در ۳۰ دقیقه به ۶۲ درصد می‌رسد.

تنظیمات دوربین Huawei Enjoy 70 Pro نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به وایفای ۵، بلوتوث ۵ و پورت Type-C اشاره کرد.

هواوی Enjoy 70 پرو
رنگ بندی هواوی Enjoy 70 پرو

قیمت هواوی Enjoy 70 Pro از ۱۴۴۹ یوان (معادل ۲۰۵ دلار) برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۱۶۴۹ یوان (معادل ۲۳۵ دلار) برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در سه رنگ مشکی، سفید و سبز از طریق مرکز خرید هوآوی در چین تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 70 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.