هواوی نوا ۱۲ اولترا تاییدیه ۳C را دریافت کرد

اخیرا دستگاه جدیدی گواهی ۳C را دریافت کرده که احتمال می‌رود هواوی نوا ۱۲ اولترا باشد. این گوشی از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اگر به یاد داشته باشید هواوی از سری Nova 11 خود در آوریل سال جاری رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه نسل بعدی این سری یعنی نوا ۱۲ است. یکی از دستگاه‌های سری Nova 12 نیز به تازگی تاییدیه ۳C را دریافت کرده و به دنبال آن برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی نوا ۱۲ اولترا

اخیرا یک دستگاه از برند هواوی با شماره مدل ADA-AL00U در صفحه گواهی ۳C ظاهر شده و طبق ادعای منابع مختلف، این دستگاه احتمالا نوا ۱۲ اولترا هواوی است. طبق اطلاعات موجود در این لیست، این گوشی مانند نسل قبلی خود از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی و شارژر ۱۰۰ واتی هواوی با شماره مدل HW-200500C00 پشتیبانی خواهد کرد. این شارژر از حالت‌های مختلفی مانند ۱۰ وات (۵V/2A)، ۴۰ وات (۱۰V/4A)، ۶۶ وات (۱۱V/6A) و ۱۰۰ وات (۲۰V/5A) برخوردار است.

هواوی نوا 12 اولترا

هواوی نوا 12 اولترا

گزارش‌های پیشین نیز حاکی از آن بودند که طراحی ماژول دوربین نوا ۱۲ اولترا مشابه Nova 11 Ultra اما با آرایش و لنزهای متفاوت خواهد بود. علاوه‌براین طبق ادعای افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، نوا ۱۲ اولترا به چیپست مشابه با هواوی میت پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴) یعنی کایرین ۹۰۰۰S با شبکه اتصالی ۵G مجهز خواهد شد.

با توجه به اینکه Nova 12 Ultra در حال پشت سر گذاشتن مراحل اخذ گواهینامه‌های مختلف است، به زودی اطلاعات بیشتری درباره سری Nova 12 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات هواوی نوا ۱۲ اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.