هواوی میت ۶۰ (Huawei Mate 60)‌ با ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

گوشی هوشمند هواوی میت ۶۰ با صفحه نمایش ۶.۶۹ اینچی LTPO اولد و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

همان طور که می‌دانید شرکت هواوی روز گذشته کاملا اتفاقی و به صورت غیر منتظره از گوشی میت ۶۰ پرو خود رونمایی کرد. اکنون این برند دومین عضو این سری یعنی میت ۶۰ را معرفی کرده است. مدل پایه این سری در بیشتر مشخصات با مدل پرو اشتراک دارد اما مسلما در برخی بخش‌ها در سطح پایین‌تری قرار گرفته است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی آیفون ۱۳ پرو ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

قیمت و مشخصات فنی هواوی میت ۶۰

هواوی Mate 60 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۹ اینچی از نوع LTPO OLED با وضوح ۱۲۱۶ در ۲۶۸۸ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز است. این پنل همانند نسخه پرو توسط شیشه کونلون نسل دوم محافظت می‌شود. در بالای نمایشگر نیز یک سوراخ پانچ قرار گرفته است که دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

هواوی میت 60

هواوی میت 60

در پنل پشتی این گوشی درست مانند مدل پرو یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود که داخل آن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0  به همراه یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر (جایگزین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در میت ۶۰ پرو) قرار گرفته است.

متاسفانه اطلاعات دقیقی درباره چیپست این گوشی در دست نیست اما احتمالا میت ۶۰ مانند میت ۶۰ پرو به تراشه Kirin 9000S مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه میت ۶۰ می‌توان به رابط کاربری HarmonyOS 4.0، باتری ۴۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی و پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای دو طرفه BeiDou در چین اشاره کرد.

هواوی میت 60

هواوی میت 60

میت ۶۰ مانند مدل پرو در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش و تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافطه داخلی وارد بازار خواهد شد. قیمت این گوشی حدودا ۱۰۰۰ یوان کمتر از مدل پرو و برابر ۵۹۹۹ یوان (معادل ۸۲۴ دلار) است. در حال حاضر میت ۶۰ در فروشگاه Vmall قرار گرفته و انتظار می‌رود که فروش آن از تاریخ ۱۷ سپتامبر آغاز شود. هواوی هنوز از برنامه‌ خود در خصوص عرضه بین‌المللی سری میت ۶۰ سخنی به میان نیاورده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی هواوی میت ۶۰ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.