هواوی ضمن خداحافظی با سری P از Pura، برند جدید خود رونمایی کرد

huawei pura

هواوی پس از ۱۲ سال سری محصولات p را کنار گذاشته و مدل P60 آخرین نسخه از این محصولات محسوب می‌شود. اکنون این شرکت سری جدید هواوی Pura را معرفی کرده که به معنای خلوص و زیبایی در زبان چینی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط کیسمو چاینا هواوی سری جدید Pura را می‌تواند نقطه عطف جدیدی برای هواوی محسوب شود. از طرفی خط تولید جدید به نوعی می‌تواند نشان دهنده تلاش هواوی برای حفظ ظرافت و نوآوری در محصولات این شرکت باشد. سری هواوی Pura می‌تواند برای برند هواوی جایگاه خوبی را دست و پا کند. این شرکت در این سری از محصولات با تمرکز روی طراحی زیبایی شناختی تعریف جدیدی از زیبایی و نوآوری را در گوشی‌های هوشمند با استفاده از قابلیت‌های تصویربرداری بی‌نظیر و سبک با اصالت ارائه خواهد کرد.

طبق پستی که دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است احتمالاً مجموعه جدید در هواوی با مجموعه هایی از جمله Pura 70 Pro ،Pura 70 Pro Plus ،Pura 70 Ultra نام گذاری خواهند شد. همچنین نسخه اولترا به جای نسخه آرت عرضه شده و پیکربندی‌ آن مشابه پرو پلاس خواهد بود. با این حال مجموعه Pura با دستگاه‌های متنوع خود طراحی بهتری را ارائه خواهند کرد. ممکن است بخش‌هایی از این دستگاه‌ها از قبیل باتری و دوربین عکاسی عملکرد بهتری نسبت به دستگاه‌های قبلی داشته باشند. طبق گزارش‌های منتشر شده برخی از این دستگاه از هم اکنون قابل سفارش بوده و علاقمندان می‌توانند مدل‌های دلخواه خود را بدون دردسر و در فرصت به دست آمده رزرو کنند.

هنوز مشخص نیست محصولات سری جدید هواوی امکان رقابت با دیگر محصولات بازار را خواهند داشت یا خیر. همچنین مشخص نیست محصولات جدید تا چه اندازه می توانند جایگزین محصولات قبلی این شرکت شوند. احتمالا این ؤکت در اینده نزدیک با استفاده از یک تیزر ویدیویی به معرفی این محصولات بپردازد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.