هواوی خیره‌کننده‌ترین فروشگاه خود را در شانگهای معرفی کرد

هواوی اخیرا بزرگترین و هنری‌ترین فروشگاه خود را در شانگهای با مساحت بیش از ۱۸۰۰ متر مربع افتتاح کرده است. این فروشگاه به دلیل طراحی خاص خود که از رشد بذر الهام گرفته، منحصر‌به‌فرد بوده و با نمای برجسته ۱۶ متری برگ‌مانند خود که از بتن فوق‌العاده با کارایی بالا (UHPC) ساخته شده است، جلب توجه می‌کند. این طرح از عناصر ارگانیک مانند برگ‌ها استفاده می‌کند و با ۱۳ دیوار شیشه‌ای پرهزینه برجسته می‌شود که باعث افزایش بهره‌وری انرژی و نور طبیعی فروشگاه می‌شود.

ترکیب فناوری با هنر

فضای داخلی فروشگاه موضوع رشد ارگانیک را با ستون‌های استوانه‌ای که تنه درختان را نشان می‌دهد و طرحی که از زاویه‌های قائم اجتناب می‌کند، ادامه می‌دهد تا حسی طبیعی القا کند. مواد گچ تخصصی (GRG) برای دکوراسیون داخلی استفاده می.شود و زیبایی‌شناسی مینیمالیستی را برای مصرف‌کنندگان جوان‌تر به نمایش می‌گذارد. هدف این فروشگاه پرچمدار ارائه فضایی فراتر از خرده‌فروشی است. این فروشگاه مکانی برای مشتریان است تا در برند فناوری هواوی غرق شوند.

هواوی خیره‌کننده‌ترین فروشگاه خود را در شانگهای  معرفی کرد

بخش‌های مختلف فروشگاه هواوی در شانگهای

برای افزایش تجربه مشتری، این فروشگاه شامل بخش‌های مختلفی مانند ورزش و سلامت، هوشمندسازی تمام خانه، سرگرمی‌های سمعی و بصری و تحرک هوشمند است. فروشگاه جدید هواوی دارای جدیدترین محصولات این برند مانند سری نوا ۱۲، Wanjie M9 و Zhijie S7 است . علاوه بر این، فروشگاه یک سیستم ناوبری هوشمند با صفحه‌نمایش شفاف ارائه می‌دهد که شرایط محیطی را در زمان واقعی نشان می‌دهد و به مشتریان در جهت‌یابی کمک می‌کند.

هواوی خیره‌کننده‌ترین فروشگاه خود را در شانگهای  معرفی کرد

برای صاحبان حیوانات خانگی، فروشگاه حتی یک بخش انحصاری برای استراحت حیوانات خانگی فراهم کرده است. در روز افتتاحیه، فروشگاه میزبان طیف وسیعی از فعالیت‌ها، از جمله عکاسی با چاپ فوری، تجربیات تعاملی در حیاط و هدایای ویژه برای مشتریان بود. هنرپیشه وان کیان افتتاحیه را زیبا کرد و پس از ملاقات با طرفداران بینش خود را به اشتراک گذاشت.

مدیرعامل ریچارد یو تاکید کرد که این فروشگاه فقط برای فروش محصولات نیست، بلکه ویترینی برای برند و ارزش‌های هواوی محسوب می‌شود. این فروشگاه بخشی از استراتژی هواوی برای ادغام فناوری و هنر، ارتقای تصویر برند آنها و ارتباط عمیق با مشتریان با ارائه یک تجربه خرده‌فروشی منحصر‌به‌فرد منعکس می‌کند. در اوایل سال جاری، اپل اولین فروشگاه رسمی خود را نیز در هند افتتاح کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.