هواوی به پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید در دستگاه های بین المللی ادامه‌ می‌دهد

هواوی اخیراً با تغییری عمده از HarmonyOS Next رونمایی کرده است: دیگر خبری از پشتیبانی از فایل‌های APK که برنامه‌های اصلی اندروید هستند، نخواهد بود. این خبر بسیاری از کاربران را نگران کرد. اما هواوی اعلام کرد به تلاش برای ادامه پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید در دستگاه‌های بین‌المللی ادامه می‌دهد. کاربران همچنان می‌توانند به‌راحتی از برنامه‌های موردعلاقه خود در دستگاه‌های هواوی استفاده کنند. این امر نشان می‌دهد که شرکت به مشتریان بین‌المللی خود احترام می‌گذارد.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی فاش کرد که سیستم‌عامل جدید آماده عرضه برای کاربران نهایی است. همین امر باعث سردرگمی مالکان هواوی در سراسر جهان شده است. یک هفته پس از اعلام این خبر، شرکت توضیحی مبنی بر عدم دریافت سیستم‌عامل‌ جدید توسط واحدهای خارج از کشور صادر کرد. تلفن‌های همراه و تبلت‌های خارج از چین همچنان از EMUI استفاده می‌کنند.

هواوی به پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید در دستگاه های بین المللی ادامه‌ می‌دهد

EMUI یک رابط کاربری یا پوسته نرم‌افزاری مربوط به هوآوی است که روی سیستم‌عامل اندروید دستگاه‌های آنر و هواوی قرار گرفته، اما فاقد سرویس‌ها و برنامه‌های گوگل بوده و به پشتیبانی از برنامه‌های بومی اندروید ادامه می‌دهد.

به گفته China Mobile، هواوی به افزایش پشتیبانی خود از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد. این شرکت جامعه بزرگی از توسعه‌دهندگان برنامه را گرد هم آورده تا اطمینان حاصل کنند‌ که برنامه‌های اندروید فروشگاه‌های شخص ثالث به درستی کار می‌کنند.

وضعیت هواوی در بازار بین‌المللی

مدیران هواوی چندین‌بار به ما اطمینان دادند که پشتیبانی از تلفن‌ها و تبلت‌ها در بازارهای جهانی همچنان ادامه خواهد داشت. این یعنی شرکت هنوز هم خود را به عنوان یک تولیدکننده بزرگ نرم‌افزار و سخت‌افزار در دنیای تلفن‌های همراه می‌بیند.

ما همچنین تأیید رسمی داریم که هواوی به استفاده از برند Emotion UI (EMUI) برای دستگاه‌های خارج از کشور خود ادامه می‌دهد تا زمانی که کاملاً مطمئن شود مشتریان آماده پذیرش انتقال به HarmonyOS هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.