هواوی بند ۹ با نمایشگر امولد معرفی‌ شد

هواوی به طور رسمی بند ۹، آخرین نسخه از خط محبوب ردیاب تناسب اندام خود را راه‌اندازی کرد. بند ۹ براساس طراحی پیشین خود، ویژگی‌های اصلی را ارائه می‌دهد که کاربران در یک دستگاه تناسب اندام پوشیدنی به آن تکیه کرده‌اند. در ادامه این مطلب به جزئیات این مطلب می‌پردازیم.

مشخصات هواوی بند ۹

هواوی بند ۹ با نمایشگر گرد و دکمه کناری مناسب، فرم مستطیل شکل مدل قبلی خود را حفظ کرده است. همچنین با وزن ۱۴ گرم و ضخامت ۸.۹ میلی‌متر محصولی بسیار سبک و باریک محسوب می‌شود این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی امولد است. هواوی پنج گزینه رنگی برای بند ۹ ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید این مچ‌بند را در رنگ‌های آبی، صورتی، زرد لیمویی، سفید و مشکی دریافت کنید. علاوه بر این، هواوی می گوید بند ۹ دارای بند نرم فلوئوروالاستومری بهبود‌یافته بوده که با پوست سازگار است، در حالی که یک بند نایلونی بافته‌شده برای نسخه آبی وجود دارد.

هواوی بند 9 با نمایشگر امولد معرفی‌ شد

برای علاقه‌مندان به سلامتی و تندرستی، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در بند ۹ موجود است. علاوه بر این، ویژگی Huawei TruSleep 4.0 ردیابی خواب جامعی را نوید می‌دهد و داده‌های دقیق در مورد مراحل خواب و کارایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی ادعا می‌کند حداکثر عمر باتری ۱۴ روز در استفاده معمولی و ۹ روز در حداکثر استفاده است. شارژ ردیاب به اندازه کافی سریع است زیرا شارژ سریع ۴۵ دقیقه‌ای باتری را کاملاً پر میکند.

این دستگاه از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال استفاده می‌کند و با گوشی‌های اندروید (اندروید ۹.۰ و بالاتر) و آیفون (iOS 11 و بالاتر) سازگار است. می‌توانید تمام معیارها و آمارهای سلامت خود را در برنامه Huawei Health مشاهده کنید. هواوی پیش فروش این دستگاه‌ را در مالزی آغاز کرده است، اما جزئیات قیمت رسمی هنوز فاش نشده است. انتظار می‌رود که این شرکت به زودی جزئیات قیمت را اعلام کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.