هواوی با رونمایی P70، سال ۱۴۰۳ را پرقدرت شروع می‌کند

huawei p60 pro back 654fa3a67c0c309f94432837

به‌نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد گوشی‌های پرچمدار سری P70 را به‌زودی رونمایی کند و گفته می‌شود که این اتفاق احتمالاً در نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.

بر اساس پست یک افشاگر در ویبو، گوشی هواوی P70 در اواخر مارس یا اوایل آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) وارد بازار خواهد شد. این فرد ادعا کرده که منبع اطلاعاتش قابل اعتماد و دقیق است.

گوشی جدید هواوی دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح ۱.۵K خواهد بود. موبایل‌های سری P هواوی گوشی‌های پرچمدار این برند هستند که با داشتن دوربین‌های پرقدرت، روی عکاسی تمرکز ویژه‌ای دارند.

در قلب سری P70 احتمالاً با تراشه‌ی Kirin 9000S برای مدل پایه روبه‌رو خواهیم شد؛ همان پردازنده‌ای که گوشی میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو را تغذیه می‌کند. برخی شایعات حاکی از آن است که مدل‌های P70 پرو و P70 آرت از تراشه‌ی پنج نانومتری Kirin 9010 استفاده خواهند کرد.

مقالات مرتبط

پیش از این گفته شده بود که P70 به دوربین اصلی یک اینچی سونی IMX989 درکنار دوربین دیگری با حسگر جدید OmniVision OV50H مجهز خواهد بود. IMX989 بزرگترین حسگر دوربین به‌کاررفته در گوشی‌ها است و نمونه‌ی آن در گوشی اوپو مدل فایند X6 Pro نیز دیده می‌شود. احتمالاً P70 به‌لطف دوربین‌ ارتقاء‌یافته‌اش، فروش بیشتری نسبت‌به سری هواوی P60 تجربه خواهد کرد.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشخصات و قیمت گوشی هواوی P70 منتشر نشده و باید دید که آیا پردازنده‌های پرحاشیه‌ی کرین می‌توانند محصول پرچمدار چینی را در دسته‌ی بهترین گوشی های سال ۲۰۲۴ قرار بدهند یا نه.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.