هواوی از برند جدید Pura برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد

امروز شرکت هواوی با معرفی سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود موسوم به پورا (Pura) همه چیز را متحول کرد. این سری به‌عنوان جانشین خانواده P عرضه خواهد شد. هواوی نخستین گوشی خود از سری P را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد.

اگرچه هواوی در رابطه با سری جدید پرچمداران خود به اطلاعات چندانی اشاره نکرده است؛ اما یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station برخی اطلاعات مورد انتظار در رابطه با سری Pura را فاش نموده است. این افشاگر در اوایل وقت امروز ادعا کرد که سری پورا از ۴ مدل مختلف با اسامی پورا ۷۰، پورا ۷۰ پرو، پورا ۷۰ پرو پلاس و پورا ۷۰ اولترا تشکیل خواهد شد.

فرد افشاگر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo جزئیات مربوط به پیکره‌بندی و مدل‌های رنگی قابل دسترس برای گوشی‌های هوشمند سری Pura را منتشر کرده است. به گفته Digital Chat Station مدل پایه پورا ۷۰ احتمالا با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند با مدل‌های رنگی آبی (Crystal Blue)، مشکی (Feather Black)، سفید (Snowy White) و قرمز (Sakura Rose Red) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مدل پرو با پیکره‌بندی حافظه ارتقایافته عرضه شده و مجهز به ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی با مدل‌های رنگی سفید (Snowy White)، بنفش (Roland Purple) و مشکی (Feather Black) قابل سفارش خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای این گوشی هوشمند شامل نقره‌ای (Light Woven Silver)، سفید (String White) و مشکی (Phantom Black) خواهد بود. همچنین اطلاعات فاش شده به وجود نسخه ویژه‌ای موسوم به Lezhen Edition اشاره دارند؛ اما جزئیات مربوط به طراحی یا مشخصات فنی این مدل هنوز فاش نشده است.

huawei pura 70 img1

huawei pura 70 img1

نهایتا هواوی پورا ۷۰ اولترا مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بوده و مشتریان از میان مدل‌های مجهز به پوشش سرامیکی با رنگ‌آمیزی سفید یا مشکی می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گوشی‌های سری پورا ۷۰ برای خریداری از طریق کانال‌های آفلاین قابل دسترس خواهند بود.

ویدیوی معرفی رسمی هواوی اگرچه فاقد جزئیات زیادی است؛ اما نگاهی اجمالی از طراحی دوربین پشتی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بر این اساس طراحی دوربین سری پورا ۷۰ با اطلاعات پیش‌تر لو رفته مطابقت داشته و ماژول دوربین مثلثی‌شکل روی پنل پشتی آن از یک دوربین بزرگ، دو دوربین کوچک و یک فلاش LED میزبانی خواهد کرد.

با توجه به احتمال رونمایی رسمی از سری پورا ۷۰ در آینده نزدیک انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد افشای جزئیات بیش‌تری درباره مشخصات، قیمت‌گذاری و زمان عرضه این گوشی‌ها به بازار باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.