هواوی از ایرباد FreeBuds 4E 2024 با شارژدهی ۲۶ ساعته رونمایی کرد

هواوی ایرباد FreeBuds 4E 2024 را با قابلیت بلوتوث ۵.۲، عمر باتری ۲۶ ساعته و ویژگی‌های جالب دیگر رونمایی کرده است. غول فناوری چینی این ایرباد را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌کند.

هواوی ایرباد FreeBuds 4E را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد. این محصول از امکانات مناسبی برخوردار بود و با قیمت مناسبی نیز در بازار عرضه شد. حالا شرکت قرار است نسخه ارتقایافته این ایرباد را با شارژدهی بیشتر روانه‌ بازار کند.

طبق جزئیات رسمی، هواوی FreeBuds 4E 2024 را در دو رنگ نقره‌ای و سفید سرامیکی عرضه می‌کند. این محصول از نظر ظاهری کاملاً مشابه مدل‌های قبلی خود بوده و تفاوت به پارامترهای داخلی مربوط می‌شود.

مشخصات هواوی FreeBuds 4E 2024

ایرباد FreeBuds 4E 2024 از ANC هیبریدی (حذف نویز فعال) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند با کاهش طیف وسیع‌تری از فرکانس‌ها، تجربه‌ای فراگیرتر از حذف نویز را ارائه دهد. این ویژگی میکروفون خارجی را قادر می‌سازد که صدای محیط را ضبط کند تا بتوانید همه‌چیز را به وضوح بشنوید.

هواوی از ایرباد FreeBuds 4E 2024 با شارژدهی 26 ساعته رونمایی کرد

پوشیدنی جدید هواوی ۳ میکروفون را با قابلیت‌های کاهش نویز تماس ادغام می‌کند تا بتوانید در تماس‌های تلفنی بدون وقفه در نویز بیرونی ارتباط برقرار کنید. همچنین دارای سنسور تشخیص سایش برای ارتقای راحتی است.

هواوی عمر باتری FreeBuds 4E 2024 را نسبت به نسل قبلی ۴ ساعت افزایش داده است. در نهایت، هدفون‌های جدید از عمر باتری ۲۶ ساعته با کیس شارژ پشتیبانی می‌کنند، در حالی که ANC غیرفعال است.

هنگامی که هدفون‌ها در حالت ANC هستند، کاربران می‌توانند تا ۱۷ ساعت از پخش موسیقی لذت ببرند. از سوی دیگر، FreeBuds 4E 2024 می‌تواند بدون استفاده از کیس شارژ ۴ ساعت مدوام موسیقی پخش کند، در حالی که در صورت فعال‌بودن ANC می‌توانید به مدت ۲.۵ ساعت به موسیقی گوش دهید. ایرباد جدید هواوی از گواهی IP64 نیز بهره می‌برد و دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

شارژ کیس نسل جدید فری‌بادز ۴E نزدیک‌ به ۶۰ دقیقه زمان می‌برد و خود ایرباد در ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. به‌ لطف بلوتوث ۵.۲، کاربران می‌توانند این ایرباد را به دو دستگاه به‌صورت هم‌زمان وصل کنند. همچنین هنگام جفت‌کردن هدفون با تلفن، یک پیام پاپ‌آپ خودکار نمایش داده می‌شود.

قیمت

هدفون‌های هواوی FreeBuds 4E 2024 با قیمت بسیار مناسب ۷۰.۰۶ دلار دردسترس هستند. قابل ذکر است که قیمت اصلی دستگاه حدود ۹۸ دلار است. با این حال، کاربران برای مدتی کوتاه می‌توانند این محصول را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.