هوآوی از جدیدترین ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد

هوآوی در مراسم رونمایی از محصولات خود که در چین برگزار شده است، از جدیدترین ساعت های هوشمند خود رونمایی کرده است، کجت‌های پوشیدنی با ویژگی‌های متنوع، سه ساعت هوشمند جدید که یک بادز هم جزئی از آنها است. در ادامه به معرفی این محصولات جدید هوآوی خواهیم پرداخت.

هوآوی Watch Buds، یکی بخر دوتا ببر

Huawei Watch Buds یک دستگاه ۲ در ۱ است که در ظاهر به عنوان ساعت هوشمند معمولی شما کار می‌کند اما با صفحه نمایشی که باز می‌شود تا در زیر خود یک جفت هدفون TWS را جای دهد. این ساعت دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است در حالی که بند ساعت چرمی آن ۲۲ میلی متر است و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موجود است.

Huawei Watch Buds 02
Huawei Watch Buds

این نوآوری می‌تواند کمی ساعت هوشمند را کامل‌تر کند، ضمن اینکه از قابلیت‌های مرسوم در ساعت‌های هوشمند مانند پایش ضربان قلب، ردیابی SpO2، مدیریت خواب و استرس و همچنین غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی ضربان قلب و قرائت ECG پشتیبانی می‌کند. شما همچنین ۸۰ حالت تمرین را به صورت پیش‌فرض در اختیار خواهید داشت. اما هدفون‌ها، آنها نیز از قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی برای تماس‌ها و گوش دادن به موسیقی بهره می‌برند. Watch Buds بدون بند ۶۶.۵ گرم وزن دارد در حالی که هدفون هر کدام ۴ گرم است. این بادزها دارای رتبه IP54 هستند در حالی که ساعت به دلیل مکانیسم بازشدن از محافظت رسمی در برابر نفوذ برخوردار نیست. این ساعت هوشمند برای موقعیت‌یابی از سرویس‌های BeiDou، GLONASS و موقعیت یابی GPS استفاده می‌کند.

Huawei Watch Buds 04
Huawei Watch Buds 03

Watch Buds سیستم عامل HarmonyOS 3 را اجرا می‌کند و از طریق اتصال بلوتوث ۵.۲ جفت می‌شود. هوآوی ادعا می‌کند که عمر باتری این ساعت و جوانه‌های آن در مجموع ۳ روز است. هدفون‌های بی‌سیم ۴ ساعت پخش موسیقی یا ۲.۵ ساعت مکالمه با حذف نویز خاموش می‌شوند. شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی اختصاصی باید ۱۰۰ دقیقه طول بکشد.

Huawei Watch Buds قیمتی برابر با ۲۹۸۸ یوان (۴۲۹ دلار) خواهد داشت و در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد. فعلا هوآوی هیچ برنامه‌ای را برای عرضه جهانی این محصول خود اعلام نکرده است.

هوآوی Kids Watch 5X کوچولوی دوست داشتنی

Huawei Kids Watch 5X و ۵X Pro جدیدترین ساعت‌های کودک هوآوی هستند و صفحه‌نمایش ۱.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰×۳۲۰ پیکسل و دوربین دوگانه در یک پوسته پلاستیکی ساخته شده را ارائه می‌کنند. یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک ماژول پشتی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد و هر دو ساعت می‌توانند ۳۶۰ درجه بچرخند و حتی به طور کلی از بند ساعت جدا شوند. مدل Pro دارای مزیت افزوده صفحه نمایش تک رنگ ثانویه در پشت خود است که می‌تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده شود و همچنین نسبت به صفحه اصلی حواس پرتی کمتری دارد.

5X Pro
Huawei Kids Watch 5X

اتصال سلولی با اسلات فیزیکی نانو سیم کارت و همچنین اتصال Wi-Fi و بلوتوث ۴.۲ وجود دارد. هر دو ساعت دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند. Kids Watch 5X با ابعاد ۵۶.۳ × ۴۳.۵۸ × ۱۴.۴۵ میلی‌متر عرضه می‌شود در حالی که مدل پرو کمی ضخیم‌تر است و ۱۴.۹ میلی‌متر و وزن آن ۷۸.۷ گرم است. هر دو مدل Kids Watch 5X دارای رتبه IPX8 هستند.

Kids Watch 5X 02
Kids Watch 5X 01

ساعت هوشمند هوآوی Watch Kids 5X Pro با قیمت ۱۹۸۹ یوان (۲۸۶ دلار) و در رنگ‌های بنفش و مشکی عرضه می‌شود در حالی که مدل Kids 5X با قیمت ۱۵۹۸ یوان (۲۳۰ دلار) به فروش می‌رسد و در رنگ‌های صورتی و آبی عرضه می‌شود.

Huawei Kids Watch 5X kids
Huawei Kids Watch 5X color

هوآوی Watch GT 3 ProCollector’s Edition پرستیژ را معنی می‌کند

هوآوی Watch GT 3 ProCollector’s Edition چهارمین ساعت هوشمندی است که امروز معرفی شد. همانطور که از نام آن پیداست، نسخه محدودی از ساعت استاندارد Huawei Watch GT 3 Pro با پوشش سرامیکی نانوکریستالی مشکی با عناصر طلایی است. این ساعت در یک سایز ۴۳ میلی‌متری عرضه می‌شود.

Watch GT 3 ProCollectors Edition

Huawei Watch GT 3 Pro در چین ۴۹۸۸ یوان (۷۱۷ دلار) قیمت دارد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.