هنری کویل: حضور در سریال Warhammer 40K بزرگ‌ترین افتخار من است

هنری کویل: حضور در سریال Warhammer 40K بزرگ‌ترین افتخار من است

همانطور که می‌دانید سریال Warhammer 40K در دست ساخت قرار دارد و هنری کویل (Henry Cavill)، کار روی این پروژه را یک افتخار برای خودش می‌داند. 

<!–

–>

هنری کویل بارها اعلام کرد که بزرگ‌ترین طرفداران وارهمر محسوب می‌شود و در امضای قرارداد بین آمازون و Games Workshop بسیار تاثیرگذار بود. کویل علاوه‌بر اینکه در سریال واهمر بازی می‌کند، یکی از تهیه کنندگان اجرایی آن نیز محسوب می‌شود. این بازیگر به تازگی مصاحبه‌ای داشته و گفت که این پروژه برای او با همه کارهای قبلیش فرق دارد. 


مطلب پیشنهادی:نگاهی به فیلم‌های اقتباسی سرگذشت نارنیا و آینده سریچه اتفاقی برای سری فیلم‌های سرگذشت نارنیا افتاد؟
نگاهی به فیلم‌های اقتباسی سرگذشت نارنیا و آینده سرینگاهی به فیلم‌های اقتباسی سرگذشت نارنیا و آینده سری

از نظر کویل این بزرگترین افتخار حرفه هنری او است که می‌تواند در ساخت این اقتباس نقش داشته باشد. با این وجود سریال Warhammer 40K هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. آمازون در اواخر فصل پاییز قصد داشت که تیمی از نویسندگان ماهر و نخبه را برای کار روی اقتباس‌های Warhammer 40K جمع‌اوری کند. 

سریال Warhammer 40kسریال Warhammer 40k

کمپانی Games Workshop نسبت به آی‌پی خود بسیار محتاط عمل می‌کند و ۱۲ ماه آینده را با آمازون از نزدیک در ارتباط خواهد بود تا روی دستورالعمل‌های خلاقانه و خط داستانی این فیلم و سریال‌های به توافق برسند. هر دو طرف باید در این زمینه توافق داشته باشند تا اجازه ساخت هرگونه اقتباسی داده شود.

طرفداران نباید انتظار داشته باشند که این اقتباس‌ها در آینده نزدیک در دسترس قرار بگیرند و حداقل ۲ یا ۳ سال باید برای آن‌ها صبر کنیم.


مطلب پیشنهادی:بررسی سریال انیمیشنی Captain Laserhawk: آخرین اقتباس از بازی‌های یوبیسافتانیمیشنی برای گیمرها!
بررسی سریال انیمیشنی Captain Laserhawk: آخرین اقتباس از بازی‌های یوبیسافتبررسی سریال انیمیشنی Captain Laserhawk: آخرین اقتباس از بازی‌های یوبیسافت


داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

هنری کویل: حضور در سریال Warhammer 40K بزرگ‌ترین افتخار من است - ویجیاتوهنری کویل: حضور در سریال Warhammer 40K بزرگ‌ترین افتخار من است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.