هنری کویل اطلاعات امیدوارکننده‌ای از سریال Warhammer 40k به اشتراک گذاشت

هنری کویل اطلاعات امیدوارکننده‌ای از سریال Warhammer 40k به اشتراک گذاشت

پروژه ساخت و معرفی سریال اقتباسی Warhammer 40K (وارهمر) تقریبا در سال ۲۰۲۲ و همزمان با خروج هنری کویل از سریال ویچر و دنیای دی‌سی آغاز شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد این پروژه با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و در همین مورد، هنری کویل اخیرا اطلاعات امیدوارکننده‌ای از آن به اشتراک گذاشته است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳آثاری همراه با درس‌هایی از گذشته
بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳

هنری کویل، ستاره سریال The Witcher، در مصاحبه خود با Collider اطلاعات کم اما مفیدی از سریال Warhammer در اختیار مخاطبان قرار داد:

پروژه وارهمر به خوبی پیش‌ می‌رود و چیزهای بزرگی در حال اتفاق افتادن هستند و ما برای آن بسیار هیجان‌زده هستیم.

هنری کویل علاوه بر ایفای نقش در سریال، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در آن حضور دارد. Warhammer 40000 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رومیزی و میناتوری جهان است که در محیطی دیستوپیایی در ۴۰۰۰۰ سال آینده اتفاق می‌افتد.

این بازی دارای چندین جناح – از جمله Imperium of Man انسان‌ها، Aeldari الفی، اندرویدهای اسکلتی به نام Necron و نژادهای بیگانه از جمله Orks، Tyranids و T’au است که همگی در یک جنگ وحشیانه و بی‌پایان محبوس شده‌اند. هنری کویل از مدت‌ها پیش از علاقه زیاد خود به این بازی گفته بود و در مصاحبه‌های متعددی درباره اجرای کمپین‌های رومیزی صحبت کرده است.

بازی وارهمر توسط گیمز ورکشاپ ساخته شده و بیشتر برای تم دارک جنگی‌اش شناخته می‌شود، اما داستان‌های فراوان، شخصیت‌ها و داستان‌های عمومی آن را به یک کاندیدای عالی برای اقتباس تبدیل کرده است. در واقع، تلاش‌های متعددی برای رساندن بازی به رسانه‌های اصلی، از فیلم‌های انیمیشن گرفته تا سریال‌ها انجام شده است، اما هیچ‌کدام به سطح موفقیت بازی نرسیده‌اند تا زمانی که هنری کویل به آن توجه کرد.

هنری کویلهنری کویل

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد، این پروژه در دسامبر سال ۲۰۲۲ و پس از اینکه کویل از دنیای ویچر و دی‌سی خارج شده بود، معرفی شد. اگرچه تاکنون جزییات و اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده، اما می‌دانیم که خود هنری کویل از طرفداران پرو پاقرص این بازی است.

به نظر می‌رسد کویل و پرایم ویدیو (آمازون) یک تیم عالی را تشکیل داده‌اند و از تجربیات گسترده هنری کویل گرفته تا موفقیت‌های آمازون در ساخت فرانچایزهای محبوبی مانند The Lord of the Rings: The Rings of Power، می‌توان به این سریال اقتباسی جدید نیز امیدوار بود.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانیاولین برداشت از زندگی در پناهگاه
نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانینقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانی


تجربه دوباره یک شاهکار | بررسی TLOU Part 2 Remastered

ساخت سریال لایو اکشن The Final Fantasy 14 کنسل شد - ویجیاتوساخت سریال لایو اکشن The Final Fantasy 14 کنسل شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.