همکاری سامسونگ در ساخت اولین خانه هوشمند تسلا ؛ ویژگی های اپلیکیشن SmartThings

سامسونگ قرار است در اولین خانه هوشمند تسلا به این غول خودروسازی آمریکایی کمک کند. تسلا از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ بدین‌منظور بهره خواهد برد.

قبل از اینکه نمایشگاه CES 2024 آغاز شود، تسلا و سامسونگ اعلام کردند که همکاری جدیدی را با هدف مدیریت انرژی در خانه‌های هوشمند آغاز کرده‌اند. بدین منظور سامسونگ قرار است با پلتفرم SmartThings Energy به برخی از محصولات تسلا متصل شده تا کاربران بتوانند فرایندهای تولید انرژی و میزان مصرف خود را کنترل کنند. این برای اولین بار است که سامسونگ برای ساخت اولین خانه هوشمند تسلا با این شرکت وارد همکاری می‌شود و باید دید که نتیجه همکای این دو غول تکنولوژی چگونه پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک و مصرف مواد مخدر ، موضوعی که مدیران تسلا را نگران می کند

اولین خانه هوشمند تسلا با همکاری سامسونگ توسعه می‌یابد

نمایشگاه CES 2024 از امروز در لاس‌وگاس برگزار می‌شود و شرکت‌های تکنولوژی جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت. پیش از آغاز این نمایشگاه، دو شرکت سامسونگ و تسلا همکاری خود در زمینه مدیریت انرژی برای خانه‌های هوشمند را اعلام کردند که به واسطه آن سامسونگ ویژگی‌های پلتفرم «SmartThings Energy» خود را در قالب اپلیکشن SmartThings در اختیار کاربران تسلا قرا می‌دهد تا این افراد بتوانند فرایند تولید تنرژی و میزان مصرف خود را کنترل کنند.

اولین خانه هوشمند تسلا با همکاری سامسونگ توسعه می‌یابد

اولین خانه هوشمند تسلا با همکاری سامسونگ توسعه می‌یابد

این اپلیکیشن به برخی از محصولات تسلا مانند باتری (PowerWall) متصل شده و می‌تواند در گوشی موبایل و یا تلویزیون سامسونگ، شرایط آب و هوایی بویژه آب و هوای بد را اطلاع دهد. محصولات دیگری که با از اپلیکیشن SmartThings پشتیبانی می‌کنند عباتنداز:

  • خودروهای الکتریکی تسلا
  • اینورتر خورشیدی
  • شارژر دیواری تسلا

به گفته سامسونگ، اتصال پاوروال قرار است در غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES به نمایش درآید اما تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به طور گسترده‌تر عرضه نمی‌شود. این شرکت همچنین تاکید کرده است که قابلیت‌های فهرست شده در آن ممکن است تغییر کند، بنابراین زمانی که این موارد واقعا در دسترس قرار بگیرند، ممکن است تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص همکاری سامسونگ و تسلا در زمینه مدیرت انرژی در خانه‌های هوشمند چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.