همه چیز درمورد صرافی مکسی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رسانه مدیاتی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

به گزارش واحد تبلیغات رسانه مدیاتی، صرافی مکسی در واقع یک صرافی خارجی است که امکانات مناسبی را در زمینه بازار ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از زمان شروع فعالیت صرافی مکسی تا به حال حدود ۶ سال گذشته و با ثبت شرکت در سال ۲۰۱۸ به مرکزیت سیشل مشغول به کار شده است. Mexc توانسته در مدت کوتاه فعالیت خود بسیار خوب عمل کند و در بین ۲۰ صرافی برتر دنیا بر اساس کوین مارکت کپ قرار گیرد. در ادامه بیشتر با این صرافی، امکانات و قابلیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

صرافی مکسی چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، صرافی مکسی با توجه به حجم معاملات روزانه مناسبی که دارد، جزو ۲۰ صرافی بالای لیست کوین مارکت کپ قرار دارد و افراد بدون نیاز به احراز هویت می‌توانند تا سقف ۳۰ بیت کوین در روز برداشت کنند. با توجه به قوانین بین المللی تحریم علیه ایران مکسی این حق را دارد که حساب ایرانیان را مسدود ساخته و اجازه فعالیت به آن‌ها را ندهد. ایرانیان به طور قانونی امکان احراز هویت در این صرافی را ندارند و بهتر است برای ورود به آن از یک آی پی ثابت و خارج از ایران استفاده کنند.

امکانات و قابلیت‌های صرافی مکسی

فعالان در حوزه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند امکانات و قابلیت‌های به روز و متنوع صرافی‌ها هستند؛ بنابراین رقابت شدید بین صرافی‌ها باعث شده که هر کدام از آن‌ها برای جذب بیشتر مشتریان دائما در حال گسترش دادن و متنوع ساختن امکانات و قابلیت‌های خود باشند. صرافی مکسی نیز در این بین بسیار موفق عمل کرده و خدمات زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

امکان معامله تعداد زیادی رمز ارز مختلف

یکی از ویژگی‌های بسیار برجسته صرافی مکسی امکان خرید و فروش بیش از ۱۴۰۰ رمز ارز مختلف در حالت اسپات است. این تنوع فرصت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده و نیاز طیف وسیعی از افراد فعال در بازار رمز ارزها را به خود جذب می‌کند.

امکان سفارش‌گذاری

اوردرگذاری و یا همان سفارش‌گذاری یکی دیگر از امکاناتی است که صرافی مکسی مانند اکثر صرافی‌ها در اختیار کاربران خود قرار داده است تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به نظارت دائمی بر بازار سفارش خود را در قیمت مورد نظر گذاشته و در صورت رسیدن قیمت به عدد مورد نظر سفارش به صورت خودکار فعال شود؛ در نتیجه در وقت افراد بسیار صرفه جویی می‌شود و همچنین بار روانی کمتری نیز بر آن‌ها وارد خواهد شد.

images 1713690828 6624d8cc7e4ea

ارائه بازار فیوچرز

بر خلاف بازار اسپات بازار فیوچرز صرافی مکسی این امکان را به مشتریان می‌دهد تا از هر دو جهت بازار بتوانند استفاده کرده و معامله کنند. در اصطلاح در این بازار امکان انجام معاملات Long و Short وجود دارد و در صورت تشخیص درست جهت بازار می‌توان در روند مورد نظر به سود رسید.

ارائه اهرم معاملاتی

اهرم معاملاتی از دیگر امکاناتی است که صرافی‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا با استفاده از آن و بر اساس میزان اهرم استفاده شده به نوعی از صرافی قرض گرفته و حجم معاملات خود را چندین برابر کنند. صرافی مکسی امکان استفاده از اهرم ۲۰۰X را در بالاترین حالت خود در دسترس مشتریان قرار می‌دهد که در صورت داشتن دانش و مهارت کافی می‌تواند در به دست آوردن سودهای عظیم کمک رسان باشد.

امکان تعیین حد سود و ضرر

از دیگر امکاناتی که صرافی مکسی در اختیار کاربران خود قرار داده است، امکان تعیین حد سود ضرر در بازارهای مختلف می‌باشد. مشتریان با استفاده از این امکانات می‌توانند مدیریت ریسک و مالی مناسبی داشته و از بروز ضررهای سنگین کاملا جلوگیری کنند.

قابلیت Staking

قابلیت استکینگ صرافی مکسی این امکان را برای مشتریان فراهم می‌سازد تا با استفاده از آن بتوانند کل و یا بخشی از سرمایه خود را بر اساس شرایط و قوانین از پیش اعلام شده از سوی صرافی سپرده‌گذاری کرده و در ازای آن از سود تضمین شده و قطعی بهره‌مند شوند. همچنین در حالت‌هایی نیز مشتریان امکان شرکت در عرضه‌های اولیه توکن‌های جدید که قرار است در صرافی شوند را پیدا خواهند کرد.

قابلیت کپی ترید صرافی مکسی

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب صرافی مکسی که امکان کسب درآمد غیر فعال را به مشتریان می‌دهد، کپی تریدینگ نام دارد. در این قابلیت مشتریان امکان بررسی سوابق و تاریخچه معاملاتی افراد حرفه‌ای که قبلا توسط صرافی گزینش و معرفی شده‌اند را دارند و می‌توانند با اتصال حساب خود به هر یک از این افراد بدون نیاز به انجام هیچ گونه فعالیت از بازار درآمد داشته باشند.

بر اساس این قابلیت پس از اتصال حساب هر معامله‌ای که فرد منتخب انجام دهد، عینا برای حساب شما نیز باز شده و با بسته شدن معامله توسط او نیز به صورت خودکار معامله برای شما نیز بسته می‌شود. البته کپی ترید کردن نیز به همین سادگی نیست و نیازمند مدیریت سرمایه و ریسک دارد تا در صورت حرکت غیر منتظره بازار تمام سرمایه شما به مخاطره نیفتد.

نکته دیگری که درباره این قابلیت وجود دارد آن است که هر شخصی می‌تواند پس از گذراندن شرایط اعلام شده توسط صرافی مکسی خود نیز به عنوان فرد مستر انتخاب شده و دیگران معاملات او را کپی کنند. در این حالت نیز درصدی از میزان سود دریافتی هر معامله از افرادی که شما را کپی کرده باشند به حسابتان واریز خواهد شد.

images 1713690828 6624d8cc80e23

امکان معاملات در بازار آزمایشی

یکی دیگر از خدماتی که صرافی مکسی ارائه کرده است امکان معامله در بازار دمو و یا همان آزمایشی است. بازار آزمایشی این فرصت را برای کاربران به ویژه افراد تازه کار فراهم می‌سازد تا پیش از شروع معامله با استفاده از سرمایه واقعی خود با سرمایه مجازی که در این حالت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، اقدام به تمرین و معامله کنند و بعد از کسب تجربه لازم و آزمایش استراتژی‌های معاملاتی خود در صورت کسب بازدهی قابل قبول وارد بازار واقعی شوند.

امکان خرید و فروش EFTهای رمز ارزها

در بازار رمز ارزها نیز مانند بازار سهام صندوق‌های قابل معامله وجود دارد که اصطلاحا ETF یا Exchange Traded Fund نامیده می‌شوند. صرافی مکسی امکان خرید و فروش بسیاری از این صندوق‌ها را برای مشتریان خود فراهم ساخته تا بتوانند با استفاده از آن‌ها و با خیالی آسوده از ظرفیتی بیشتری از بازار استفاده کنند. معمولا افرادی که از ریسک‌پذیری پایین‌تری برخوردارند می‌توانند از این بخش بازار بهره‌مند شوند و به سودهای نسبتا مطمئنی دست پیدا کنند.

سخن نهایی

در این مطلب سعی بر آن بود تا شما عزیزان را کمی با صرافی مکسی آشنا کند و امکانات و قابلیت‌های آن را دقیق‌تر بررسی کنیم. این صرافی طی مدت زمان کوتاه فعالیت خود بسیار قدرتمند ظاهر شده و توانسته علاوه بر قرار گرفتن در بین بیست صرافی برتر دنیا، امکانات مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کند و اکثر نیازمندی‌های معامله گران از مبتدی تا حرفه‌ای را مرتفع سازد. با این وجود بهتر است با توجه به وجود تحریم‌های بین المللی علیه ایرانیان اقدامات احتیاطی لازم را در نظر داشته باشید و حتما با یک آی پی ثابت خارج از ایران وارد این صرافی شوید.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.