همه مدل‌های سری P70 هواوی از ارتباطات ماهواره‌ ای پیشرفته پشتیبانی می‌کنند

هواوی برای معرفی پرچمدار بعدی خود، یعنی سری P70 آماده می‌شود. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که گوشی‌های سری P70 ممکن است فرکانس‌های متنوع چیپست را در همه مدل‌ها همراه با سایر ارتقاهای هیجان‌انگیز ازجمله پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ ای پیشرفته ارائه دهند.

سری P70 به نمایشگرهای خمیده مجهز می‌شود

به گفته Smart Pikachu، کاربری در شبکه اجتماعی ویبو، این احتمال وجود دارد که مدل‌های استاندارد و رده‌بالا P70 به چیپست Kirin مجهز شوند. پردازنده Kirin 9000s پیش از این در سری Mate 60 مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، تغییری چشمگیر در راه است: مدل‌های سطح بالا مانند P70 پرو ، P70 Art و مدل شایعه‌شده P70 پرو پلاس ممکن است از نسخه اورکلاک‌شده این چیپست استفاده کنند که هدف آن افزایش عملکرد ۲۰ درصدی است.

در حالی که معماری هسته مخفی باقی می‌ماند، سرعت‌های کلاک مختلف می‌تواند کلید دستیابی به این پیشرفت باشد. بر اساس گزارش‌ها، بزرگترین سازنده تراشه چین SMIC، در حال آماده‌شدن برای تولید این تراشه‌های ۵ نانومتری است.

همه مدل‌های سری P70 هواوی از ارتباطات ماهواره‌ ای پیشرفته پشتیبانی می‌کنند

به گفته کاربر مذکور، هر چهار مدل P70 یک صفحه‌نمایش خمیده با وضوح ۱.۵K برای جلوه‌های بصری بهتر خواهند داشت. جالب اینجاست که طبق گزارش‌ها، هواوی در حال آزمایش اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش و آزمایش ترکیبی از چهار پنل صفحه‌نمایش ساخت چین است که به ارتقای قابل‌توجه نمایشگر در مقایسه با نسل‌های قبلی اشاره دارد.

فناوری ارتباطات ماهواره‌ ای در سری P70 هواوی

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. سری P70 می‌تواند تغییر بزرگی در رویکرد هواوی به فناوری ارتباطات ماهواره‌ ای ایجاد کند. به نظر می‌رسد که همه مدل‌ها ممکن است ویژگی‌های ماهواره‌ای را ادغام کنند و به‌طور بالقوه تجربه بهبودیافته و گسترده‌تری را ارائه دهند. پیش از این، اتصال ماهواره‌ای عمدتاً به مدل‌های سطح بالا محدود می‌شد و انواع پایه از آن بی‌بهره بودند.

هواوی در سال ۲۰۲۲ با میت ۵۰ پرو، فناوری اتصال ماهواره‌ای را به تلفن‌های هوشمند آورد و امکان عملکرد پیامک ماهواره‌ای یک‌طرفه را فراهم کرد. P60 پرو و P60 Art با پیامک‌های ماهواره‌ای دوطرفه قدمی فراتر گذاشتند، در حالی که سری Mate 60 تماس ماهواره‌ای دوطرفه را برای مدل‌های پرو و پرو پلای معرفی کردند. سری P70 می‌تواند ویژگی‌های ماهواره‌ای را در همه مدل‌ها دموکراتیزه کند یا از استراتژی میت ۶۰ با انواع بالاتر که قابلیت‌های تماس را ارائه می‌دهند و مدل پایه پیامک دوطرفه را حفظ می‌کنند، پیروی کند.

انتظار می‌رود سری P70 هواوی تا پایان ماه مارس یا اوایل آوریل در بازار چین عرضه شود. علاوه بر این، این شرکت به‌طور فعال روی توسعه HarmonyOS NEXT، یک سیستم‌عامل نسل بعدی که براساس هسته اختصاصی آن ساخته شده، کار می‌کند. این سیستم‌عامل به‌طور کامل پشتیبانی از برنامه‌های اندروید را متوقف می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.