همراه اول در آستانه تبدیل شدن به سهام‌دار اصلی دیجی‌کالا

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی، به نظر می‌رسد شرکت همراه اول در آستانه تبدیل شدن به سهام‌دار عمده دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران است. گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات بین دو شرکت برای واگذاری سهام دیجی‌کالا به همراه اول، در مراحل نهایی قرار دارد.

حمید محمدی، یکی از بنیان‌گذاران دیجی‌کالا، در واکنش به این خبر در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس «توییتر سابق»، اعلام کرد که مذاکراتی با سرمایه‌گذاران مختلف از جمله شرکت حرکت اول «زیرمجموعه همراه اول» برای جذب سرمایه به دیجی کالا انجام شده است. اما وی تأکید کرد که هنوز هیچ کدام از این مذاکرات به نتیجه قطعی نرسیده و در صورت نهایی شدن، اخبار آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

جزئیات احتمالی معامله سهام دیجی‌کالا

جزئیات احتمالی معامله سهام دیجی‌کالا

بر اساس شنیده‌ها، سهام متعلق به حمید و سعید محمدی «بنیان‌گذاران دیجی کالا» به همراه سهام شرکت سرآوا «از سهام‌داران عمده دیجی‌کالا»، در برنامه خرید همراه اول قرار دارند. در حال حاضر، برادران محمدی مالک ۳۲.۳۶ درصد و شرکت سرآوا مالک ۲۵.۰۳ درصد از سهام دیجی‌کالا هستند.

اگرچه هنوز جزئیات دقیق و نهایی این معامله مشخص نیست، اما در صورت توافق و انتقال این سهام، همراه اول با در اختیار داشتن بیش از ۵۷ درصد سهام، به سهام‌دار اصلی دیجی‌کالا تبدیل خواهد شد. این اتفاق می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر آینده این غول تجارت الکترونیک کشور داشته باشد.

استقبال بازار سرمایه از خبر مذاکرات دیجی‌کالا و همراه اول

انتشار اخبار مربوط به احتمال ورود همراه اول به ترکیب سهام‌داری دیجی‌کالا، واکنش مثبتی را در بازار سرمایه به همراه داشته است. کاربران در شبکه‌های اجتماعی معتقدند در صورت نهایی شدن این معامله، شاهد تحولات مثبتی در روند آتی دیجی‌کالا و همچنین سایر شرکت‌های مرتبط با این اکوسیستم خواهیم بود.

دیجی‌کالا به عنوان یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های ایرانی، نقش مهمی در توسعه تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال کشور ایفا کرده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا ورود احتمالی همراه اول به جمع سهام‌داران این شرکت، فصل جدیدی را در مسیر پیشرفت آن رقم خواهد زد یا خیر.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.