همراه اول از رکورد نصب و راه‌اندازی ۱۰۳۳ سایت ۵G خبر داد

همراه اول می‌گوید اکنون بزرگ‌ترین شبکه ۵G ایران را با نصب و راه‌اندازی ۱۰۳۳ سایت ۵G در اختیار دارد و تا پایان سال این تعداد سایت نسل پنج به ۱۱۸۵ سایت می‌رسد.

همراه اول روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه، طی مراسمی، از سایت‌های ۵G و سایت‌های روستایی خود در استان مازندران رونمایی کرد.

وزیر ارتباطات به صورت ویدئو کنفرانس، سایت‌های ۵G جدیدی در شهر ساری و سایت‌های روستایی در «روستای آببندانکش» را افتتاح کرد.

به گفته عیسی زارع‌پور در این مراسم، همراه اول مجموعا ۶۰ سایت نسل پنج در استان مازندران دارد که ۴۵ سایت در شهر ساری هستند.

در این مراسم، یک تست سرعت نیز از سایت ۵G همراه اول در شهر ساری گرفته شد که سرعت دانلود ۸۵۲ مگابیت به ثبت رسید.

سرعت دانلود 5g همراه اول

سرعت دانلود 5g همراه اول

همراه اول می‌گوید تا کنون ۱۰۳۳ سایت ۵G در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است و این تعداد سایت در پایان سال به ۱۱۸۵ سایت ۵G می‌رسد تا بزرگ‌ترین شبکه ۵G کشور را دارا باشد.

همراه اول می‌گوید شبکه فایوجی این اپراتور مبتنی بر فناوری پیشرفته MIMO 64×۶۴ است و شبکه فیبر نوری و سرعت آن بالاتر از سایر اپراتورها است.

این اپراتور ۱۳ سایت روستایی جدید را هم راه‌اندازی کرده تا مجموعا ۵۳۲۹ سایت مخابراتی روستایی در سراسر کشور داشته باشد و ۹۷۹۰ روستا تحت پوشش شبکه‌های موبایل باشند.

در این بین ۱۰۱۵ سایت جدید برای برقراری پوشش ارتباطی ۲۱۳۱ آبادی احداث و تحت سرویس دهی قرار گرفته است و ۴۳۱۴ سایت ارتباطی نیز به تکنولوژی های جدید ارتباطی مجهز و ۷۶۷۷ آبادی را به اینترنت پرسرعت متصل کرده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.