همبازی تام کروز در فیلم Mission: Impossible 8 از او در برابر منتقدان دفاع کرد

توسط

در

هانا وادینگهام هیچ انتقادی به تام کروز را برنمی‌تابد

همبازی تام کروز در فیلم Mission: Impossible 8 از او در برابر منتقدان دفاع کرد

تام کروز از آن دسته بازیگران کم‌حاشیه هالیوودی است که منتقدان چندانی ندارد، اما باز هم هستند کسانی که از این بازیگر ۶۱ ساله آمریکایی انتقاد کنند. اما هانا وادینگهام، ستاره سریال تد لاسو و همبازی تام کروز در فیلم Mission: Impossible 8 (ماموریت غیرممکن ۸) اصلا نمی‌تواند نظرات منفی را نسبت به این بازیگر تحسین‌شده تحمل کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما

وادینگهام نقشی را در فیلم ماموریت غیرممکن ۸ دارد و به این ترتیب این شانس را پیدا کرده تا با تام کروز ملاقت کند و او را بشناسد. درحالی که او تنها «۵ روز» را روی صحنه با کروز گذرانده، همین زمان کوتاه کافی بوده تا حس صمیمیت و احترام زیادی را برای تام کروز قائل شود. وادینگهام هنگامی که مشغول صحبت درباره Mission: Impossible 8 با The Independent بود، از رفتار و منش کروز در صحنه فیلمبرداری تمجید کرد و اکنون با منتقدان این بازیگر «مشکل جدی» دارد:

باید بگویم، اکنون با کسانی که با تام کروز مشکل دارند یا از او انتقاد می‌کنند، مشکل بسیار جدی‌ای دارم. او بدون شک یکی از دوست‌داشتنی‌ترین، مثبت‌ترین و الهام‌بخش‌ترین افرادی است که تاکنون ملاقات کرده‌ام. بنابراین اصلا هیچ انتقادی را نسبت به او برنمی‌تابم.

تام کروزتام کروز

در ماه مارس مشخص شده بود که وادینگهام به تیم بازیگران ماموریت غیرممکن ۸ اضافه شده، اما هنوز به طور دقیق جزییات نقش او اعلام نشده است. این فیلم که هنوز عنوان رسمی ندارد، در واقع ادامه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One است. بدون شک تام کروز را قرار است یک بار دیگر در نقش ایتن هانت ببینیم و در کنار او بازیگران دیگری نظیر سایمون پگ، وینگ ریمز، هایلی اتول، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، پام کلمنتیف به ایفای نقش پرداخته‌اند. از بازیگران تازه‌وارد هم می‌توان به جانت مک‌تیر و لوسی تولوگارجوک اشاره کرد؛ کریستوفر مک‌کوری نیز یک بار دیگر به عنوان کارگردان در این پروژه همکاری کرده است.

فیلم سینمایی Mission: Impossible 8 برای اکران در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (مصادف با ۲ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودداستان اسباب‌بازی‌های شیطانی
ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوود


بازی نکن تا این ۲۰ تا ایستراگ رو ببینی

بازیکنان از محدودیت‌های ساخت بازی Lego Fortnite ناراضی هستند - ویجیاتوبازیکنان از محدودیت‌های ساخت بازی Lego Fortnite ناراضی هستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.