همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان برگزار می‌شود

«نخستین همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان» با شعار خیزش علمی برای حل مسائل کشور به همت بنیاد ملی نخبگان و وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان و وزرات کشور با هدف تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی در سراسر کشور و به منظور گسترش تعامل سطوح مختلف حاکمیتی برای مشارکت اجتماعات نخبگانی در امور مسئله‌شناسی، آینده‌نگاری، تصمیم ‌سازی و برنامه‌ریزی، «نخستین همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان» با شعار «خیزش علمی برای حل مسائل کشور» ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان لشکری و کشوری در محل وزارت کشور برگزار می‌شود.

در این همایش دبیران هیئت‌های اندیشه‌ورزی منتخب نظرات، نتایج اقدامات و یافته‌های خود را بیان و در نهایت از فعالان برتر این طرح تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است، نقش‌آفرینی نخبگان در حل مسائل کشور، تلاش در جهت رفع مسئله‌ها و چالش‌های پیش رو، بهره‌برداری از دانش و تفکر نخبگان در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف استان‌ها و کمک به تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری استانداری‌ها، از مهمترین اهداف طرح تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی در راستای مشارکت مردم در حکمرانی است.

نوشته همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان برگزار می‌شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.