هفته آینده احتمالا شوکیس جدید نینتندو دایرکت برگزار شود

هفته آینده احتمالا شوکیس جدید نینتندو دایرکت برگزار شود

با وجود اینکه کنسول نینتندو سوییچ به اواخر عمر خود نزدیک شده است، اما همچنان عناوین جدیدی در راه آن هستند و هفته آینده یک رویداد برای بازی‌های ترد پارتی آن برگزار خواهد شد.

<!–

–>

بنابر گزارش یک منبع داخلی به اسم Pyoro این شرکت ژاپنی خودش را برای شوکیس Nintendo Direct Partner در هفته آینده آماده می‌کند. اکنون این سوال برای طرفداران پیش امده که چه عناوینی در این رویداد حصور خواهند داشت؟ متاسفانه به نظر می‌رسد که چیزی برای هیجان زده کردن طرفداران وجود ندارد.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

خود Pyoro اعلام کرده که برای این رویداد هیجان زده نیست و تنها به نمایش تریلر جدیدی از بازی Penny’s Big Breakaway اشاره کرد. نینتندو هنوز به این خبر واکنش نشان نداده است، اما Pyoro یک منبع تقریبا معتبر بین طرفداران محسوب می‌شود که اخیرا درباره آپدیت نینتندو سوییچ آنلاین نیز صحبت کرده بود.

نینتندو سوییچنینتندو سوییچ

نینتندو احتمالا دیگر بازی فرست پارتی خاصی برای عرضه روی سوییچ ندارد و به همین خاطر رویداد هفته آینده روی بازی‌های ترد پارتی تمرکز دارد. همچنین بنابر گزارشات مختلف، تمام تمرکز این شرکت را روی کنسول نسل بعدی خود – که طبق گزارش‌ها اوایل ۲۰۲۵ عرضه می‌شود – قرار داده است. شایعات زیادی درباره سخت افزار این کنسول وجود دارد که هیچکدام از آن‌ها تاکنون تایید نشده‌‌اند.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]


باگ‌هایی که تبدیل به بخشی از بازی‌ها شدند

فیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - ویجیاتوفیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.