هر آنچه باید در مورد سری پیکسل ۸ بدانیم

گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل همیشه از جمله دستگاه‌های محبوب کاربران سراسر دنیا بوده‌اند؛ به‌خصوص در چند سال اخیر که به شدت پیشرفت‌ کرده‌اند. این شرکت موفق شد که با طراحی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو وضعیت خود را در بازار تغییر دهد و وارد رقابت با گوشی‌های پرچمدار شود. البته موفقیت این برند به همین‌جا ختم نشد‌. زیرا سری پیکسل ۷ گوگل که در اکتبر سال گذشته معرفی شد، سروصدای زیادی به‌پا کرد. با این اوصاف، اینکه گوگل چه برنامه‌هایی برای سری پیکسل ۸ دارد، جالب به‌نظر می‌رسد.

هنوز چند ماه با عرضه گوشی‌های نسل بعدی پیکسل فاصله داریم، اما همین حالا هم اطلاعات و شایعاتی در مورد این سری به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد چه چیزی در انتظار ماست.

سری گوگل پیکسل ۸: قیمت و تاریخ عرضه

گوگل هنوز تاریخ عرضه سری پیکسل ۸ را به طور رسمی تایید نکرده است، بنابراین در مورد قیمت‌گذاری آن چیزی نمی‌دانیم. با این حال، پیکسل ۶ و پیکسل ۷ هر دو با قیمت ۵۹۹ دلار در ایالات متحده عرضه شدند. چنین قیمتی این دستگاه‌ها را به گزینه‌هایی عالی در بازار پرچمداران تبدیل کرد. پیکسل ۶ پرو و ​​۷ پرو هم نیز با قیمت بالاتر ۸۹۹ دلار روانه بازار شدند. ما انتظار داریم که گوگل برای نسل بعدی پرچمداران خود نیز همان قیمت قبلی را حفظ کند. با این حال، اگر به دلیل تورم و سایر عوامل خارجی شاهد افزایش قیمت اندکی باشیم، تعجبی نخواهد داشت.

هر دو سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ اولین‌بار در ماه اکتبر عرضه شدند. بنابراین احتمالاً پیکسل ۸ در اکتبر ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. در حالی که هنوز اطلاعاتی در دست نداریم، انتظار می‌رود که گوگل پیکسل ۸ در Google I/O 2023 رونمایی شود.

طراحی و مشخصات

سری پیکسل 8

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو بسیار شبیه به مدل‌های قبلی خود هستند و به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد بار دیگر با به‌روز‌رسانی طراحی تکراری پرچمدار آینده خود را ساده نگه دارد. تا کنون چندین رندر از این دستگاه لو رفته است که طراحی بسیار آشنایی را نشان می‌دهد.

رندرهای فاش‌شده پیکسل ۸ را در رنگ سفید و پیکسل ۸ پرو را در رنگ مشکی نشان می‌دهند. نوار دوربین متمایز هر دوی این گوشی‌های بسیار شبیه به گوشی‌های دیگر پیکسل است. با این حال، این بار تغییرات جالبی وجود به چشم می‌خورد؛ به خصوص در پیکسل ۸ پرو. ماژول دوربین عقب کمی با پیکسل ۷ پرو متفاوت است. به نظر می‌رسد که برخلاف طراحی پیکسل ۷ پرو، هر سه دوربین این دستگاه در یک قرص شیشه‌ای قرار گرفته‌اند. همچنین، یک سنسور اضافی در زیر فلاش دوربین وجود دارد که در پیکسل ۷ پرو خبری از آن نیست.

ظاهراً پیکسل ۸ پرو به جای پنل منحنی پیکسل ۷ پرو، دارای پنل جلویی مسطح است. بر‌اساس اطلاعات فاش‌شده، ابعاد این گوشی ۱۶۲.۶ x 76.5 x 8.7 میلی‌متر است‌. جالب است بدانید، با اینکه رندر پیکسل ۸ بسیار شبیه به پیکسل ۷ به نظر می‌رسد، ابعاد گزارش‌شده آن کوچکتر از پیکسل ۷ است. راس یانگ، تحلیلگر مشهوری که اطلاعات مختلفی را درمورد صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند یه اشتراک می‌گذارد نیز با افشای برخی اطلاعات در مورد اندازه نمایشگر پیکسل ۸، به حدس و گمان‌ها دامن زد.

طبق گفته راس، پیکسل ۸ مجهز به پنل ۶.۱۶ اینچی OLED خواهد بود. این گوشی به اندازه گلکسی S23 کوتاه یا نازک نیست، اما همچنان در کنار دیگر گوشی‌های این برند و به ویژه پیکسل ۷ متفاوت به‌نظر می‌رسد.

در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که درباره سری پیکسل ۸ دردسترس داریم، اما امیدواریم که شاهد تغییرات‌ چشمگیر بیشتری در این خانواده باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.