هدفون وان پلاس بادز ۳ با حذف نویز پیشرفته و ۴۴ ساعت شارژدهی معرفی شد

وان پلاس از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام OnePlus Ace 3 در چین رونمایی کرد . این برند علاوه بر گوشی، جدیدترین هدفون خود، وان پلاس بادز ۳ را نیز معرفی کرده است. قیمت اولیه این هدفون ۴۹۹ یوان (۶۳ دلار) است، اما درصورت خرید گوشی جدید شرکت چینی می‌توان آن را با پرداخت ۳۹۹ یوان (۵۶ دلار) سفارش داد.

مشخصات هدفون وان پلاس بادز ۳:

وان پلاس بادز ۳ طراحی استانداردی دارد و هر کدام از هدفون‌هایش ۴.۸ گرم است. کیس شارژ دارای شکل گرد و مستطیلی با نشانگر شارژ جلویی است.

از نظر قابلیت‌های صوتی، «واحد دوگانه کواکسیال فوق‌العاده شفاف» وان پلاس بادز ۳ که شامل واحد باس دیافراگمی ۱۰.۴ میلی‌متری است، آن را متمایز می‌کند. این هدفون با بهره‌گرفتن از درایورهای با کیفیت، صدایی با حجم بالا، وضوح زیاد و با دقت پخش می‌کند و بیس عمیق و کامل دارد. علاوه بر این، وان پلاس بادز ۳ از فرکانس بالا تا ۴۰ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و این یعنی صدای بلند را با وضوح بالا به گوش کاربران انتقال می‌دهد.

هدفون وان پلاس بادز 3 با حذف نویز پیشرفته و 44 ساعت شارژدهی معرفی شد

وان پلاس بادز ۳ دارای قابلیت حذف نویز فعال ۴۹ دسی بل است که به سیستم کاهش نویز تماس متشکل از سه میکروفون متکی است. این سیستم با سطوح مختلف نویز تنظیم می‌شود و به‌طور موثر صداهای ناخواسته را کاهش می‌دهد و تا ۹۹.۶ درصد صداهای پس‌زمینه را به‌طور کامل حذف می‌کند. این هدفون از LHDC 5.0 Hi-Res پشتیبانی می.کند و یک پروتکل انتقال با کیفیت بالا و نرخ نمونه‌برداری ۹۶ کیلوهرتز و سرعت انتقال بی‌سیم ۱ مگابیت در ثانیه برای صدای واضح ارائه می‌دهد.

برای گیمرها، وان پلاس بادز ۳ تجربه بازی پیشرفته‌تری را با جلوه‌های صوتی بازی سفارشی، گسترش میدان صوتی جدید، جلوه‌های صوتی فضایی سه‌بعدی و تاخیر کم ۹۴ میلی‌ثانیه فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود صداهای درون بازی مانند گام‌ها و انفجارها برای گیمرها واضح‌تر و فراگیرتر شوند.

هدفون‌ها تا ۴۴ ساعت با قابلیت حذف نویز دوام می‌آورند. آنها شارژ سریع را ارائه می‌دهند و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، ۷ ساعت پخش موسیقی پخش می‌کنند.

وان پلاس بادز ۳ با ColorOS 11.0/اندروید ۷.۰ و بالاتر سازگار است و دارای بلوتوث ۵.۳ برای اتصال پایدار و روان است. علاوه بر این، این هدفون دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است که آنها را به انتخابی مناسب برای برای کاربران مختلف تبدیل می‌کند.

رنگ‌ها و تاریخ عرضه

هدفون وان پلاس ۳ در دو رنگ خاکستری و آبی موجود است. این هدفون‌ها اکنون برای پیش‌خرید در چین دردسترس هستند و در ۱۸دی (۸ ژانویه) روانه بازار خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.