هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت – ترکیبی از زیبایی و عملکرد عالی

برند AORUS از شرکت گیگابایت مدت‌هاست که به عنوان تولیدکننده‌ تجهیزات گیمینگ زیبا و قابل اعتماد شناخته می‌شود. از سخت‌افزارهای اصلی تا لوازم‌جانبی، این شرکت همواره تلاش کرده است تا بهترین محصولات را برای گیمرها ارائه دهد. هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت یک نمونه از همین محصولات است که با توجه به نیازهای گیمرها ساخته شده و از لحاظ ویژگی‌ها و عملکرد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

یکی از مشخصه‌های خوبی که هر محصول می‌تواند داشته باشد، اینست که در کنار کاربرد درست، از طراحی خوبی نیز بهره ببرد. AORUS H1 را هم می‌توان به عنوان یک هدفون زیبا و هم به عنوان یک گجت کارآمد معرفی کند. طراحی این هدست که گیگابایت آن را نئوپانک (Neonpunk) توصیف می‌کند، تماماُ مشکی است، اما بخش‌های مختلف آن طرح و تکسچرهای متفاوتی دارند. علاوه‌ بر این، لوگوی شاهین برند آئوروس  که سفیدرنگ طراحی شده از بقیه قسمت‌های بدنه هدست متمایز است.

هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت

در اطراف لوگو، حلقه‌های نور RGB در لبه خارجی مخفی است و زمانی که روشن می‌شوند، جلوه زیبایی برای گوشی‌ها ایجاد می‌کنند. آئوروس الگوهای رنگی پیش‌فرضی برای این حلقه‌های نور در نظر گرفته که می‌توان با انتخاب آن‌ها ظاهر جذاب‌تری به هدست داد.

جنس بیرونی هدبند فلزی و رنگ آن مشکی مات است و بخش داخلی که بر روی سر کاربر قرار می‌گیرد، بافت چرمی لطیفی دارد. این سبک طراحی باعث می‌شود تا هدست به مدت طولانی بدون فشار بر گوش یا سر قابل استفاده باشد. روکش گوشی‌ها نیز از چرم مقاوم و نرم ساخته شده است و بخش داخلی آن بدون هیچ فشاری بر روی گوش‌ها قرار می‌گیرد. در سمت چپ و قسمت پایینی این گوشی، میکروفون هدست قرار گرفته است که جهت قرارگیری آن قابل تنظیم است.

طول کابل USBای که گیگابایت برای این هدست در نظر گرفته ۲.۲ متر بوده که در وسط آن کنترلر کوچکی برای تنظیم صدا، نور RGB و ENC  قرار دارد. این کنترلر دسترسی آسان به تنظیمات ضروری برای گیمرها در هنگام بازی را فراهم می‌کند.

هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت
  • سبک وزن و قابل انعطاف: به واسطه طراحی سبک و قابل انعطاف این هدست می‌توانید طولانی‌مدت و بدون خستگی از بازی لذت ببرید.
  • طراحی گوشی‌های کاربرپسند: گوشی‌ها از چرم مقاوم و نرم ساخته شده‌اند و به واسطه طراحی مناسب هم محیط گوش را به طور کامل می‌پوشانند و هم از فشار بیش از حد به آن جلوگیری می‌کنند.
  • هدبند قابل تنظیم: این هدبند امکان تنظیمی دارد تا بتواند از هدست بر روی سر با اندازه‌های مختلف استفاده کرد. فوم نرم داخلی آن نیز باعث می‌شود فشار ناشی از وزن هدست کاهش پیدا کند.
  • میکروفون قابل انعطاف: امکان تنظیم میکروفون در زوایای مختلف با لطف کابل قابل انعطاف آن وجود دارد. این روکش همچنین از آسیب به کابل در طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.
  • روکش آلومینیومی: با این روکش و سبک جدید طراحی، امکان سایش و پارگی کاهش پیدا کرده و استایل هدست بیشتر شبیه به یک محصول گیمینگ شده است.
  • فریم فلزی شیک: فریم فلزی این هدست محکم و بادوام طراحی شده و کل آن را در بر می‌گرد. این فریم در برابر برخورد و سایش مقاوم است.
هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت

اما همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، طراحی زیبا و مقاوم تنها یک جنبه مثبت ماجرا است و آنچه که هدست AORUS H1 را به یک محصول ارزشمند تبدیل می‌کند، عملکرد و به‌طور مشخص درایور ۵۰ میلیمتری آن است.

صدای فراگیر ۷.۱ در کنار ENC

این هدفون نه تنها در حالت استریو، بلکه در حالت صدای فراگیر مجازی ۷.۱ (VIRTUAL 7.1 SURROUND) هم می‌تواند شگفت‌انگیز عمل می‌کنند. این یعنی آئوروس H1 نه تنها یک گزینه مناسب برای پخش موسیقی با کیفیت بسیار عالی است، بلکه می‌تواند برای گیمرها که نیاز به دقت صدایی بالا و جهت درست صدا دارند نیز می‌تواند کاملاً ایده‌آل باشد. می‌تواند حدس بزنید که تجربه گیمینگ و بازی‌هایی مانند وارزون با این هدست، که هیچ جزئیاتی از دست آن در نخواهد رفت، تا چه اندازه متفاوت خواهد بود.

هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت

نکته مثبت دیگر این هدست بلندی صدا است که به لطف درایور ۵۰ میلیمتری ارائه می‌شود. AORUS H1 به میکروفون حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation) یا همان ENC مجهز شده است. این قابلیت برای فیلتر صداهای محیطی مزاحم در نظر گرفته شده تا بتواند صدای کاربر را با وضوح تمام و بدون هیچ نویزی ثبت کند. در واقع این میکروفون با حذف فرکانس‌های پایین‌تر از یک حد، تمرکز را تنها بر روی صدای شما خواهد گذاشت. این قابلیت نیز برای گیمرهایی که در زمان بازی با دوستان خود ارتباط صوتی برقرار می‌کنند، در محیط‌های شلوغ بسیار کاربردی است. خوشبختانه امکان تغییر سریع تنظیمات این قابلیت از طریق کنترلر هدست نیز وجود دارد.

گیگابایت یک نرم‌افزار اختصاصی برای هدست AORUS H1 ارائه کرده تا امکان شخصی‌سازی برای کاربران به راحت در دسترس باشد. امکان تنظیم اکولایزر و ایجاد پروفایل‌های صوتی شخصی و حتی امکان تغییر صدا از جمله امکانات خوب این نرم‌افزار به‌حساب می‌آیند. در این نرم‌افزار همچنین بخش‌های برا تنظیمات میکروفون، صدای فراگیر ۷.۱ و حذف نویز محیطی در نظر گرفته شده که به کاربر امکان تغیر گین میکرفون‌ها و جابجایی مجازی اسپیکرها به منظور ایجاد صداهای سه‌بعدی منحصر به‌فرد را می‌دهد.

نرم‌افزار AORUS H1 یک ابزار ساده و مفید است که به کاربر کمک می‌کند تا تجربه صوتی خود را سفارشی کنید. طراحی ساده آن باعث می‌شود به راحتی و بدون اتلاف وقت برای یادگیری نرم‌افزار، از آن استفاده کنید.

هدست گیمینگ AORUS H1 گیگابایت

هدست گیمینگ AORUS H1 جدا از طراحی زیبا، از کیفیت صوتی بسیار خوبی بهره می‌برد و  بسیار طولانی‌مدت نیز راحت است. فناوری ENC یک گام بزرگ و درست در جهت تولید یک محصول گیمینگ باکیفیت بوده که استفاده از آن شگفت‌انگیز است. این هدست می‌تواند یک انتخاب عالی از محصولات Gigabyte برای کسانی باشد که به دنبال یک محصول گیمینگ زیبا و در عین حال باکیفیت هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.