هدست ویژن پرو فاقد باند فوق عریض و فناوری وای فای ۷ است

108801 352

گزارش‌های جدید منتشر شده در مورد اپل ویژن پرو نشان می‌دهد این هدست به تراشه‌های Ultra Wideband و وای فای ۶E و ۷ مجهز نخواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیراً ویژگی Open Sky را از ویدیوهای تبلیغاتی هدست خود حذف کرده است. گزارش‌های اخیر نیز نشان می‌دهد اولین سری از این هدست‌ها شامل قابلیت‌های جدید مانند اولترا باند و وای فای ۷ نیز نخواهد بود. اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که این محصول اپل با قیمت جنجال برانگیز تا چه اندازه می‌تواند انتظارات هواداران را برآورده کند.

قرار است نخستین سری از هدست ویژن پرو اپل با پشتیبانی از وای فای ۶ عرضه شده و با چیپ‌های M2 سازگار خواهد بود. احتمالاً اپل در سری دوم ویژن پرو از تراشه‌های وای فای ۷ استفاده خواهد کرد. البته ممکن است تا آن زمان وای فای ۱۰ به بازار عرضه شده باشد.

فایل‌های منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال نشان می‌دهد هدست جدید اپل امکان پشتیبانی از قابلیت‌های اولترا باند عریض را نیز نخواهد داشت. بدین ترتیب تراش‌های قرار گرفته روی این هدست تنها روی درک فضای فیزیکی متمرکز بوده می‌توانند محاسبات فضایی متفاوتی را انجام دهند. سخت‌افزار به کار رفته در هدست جدید اپل حول پردازنده M2 توسعه یافته است. این در حالی است که مک بوک‌های بعدی به تراشه ۳۲ مجهز شدند. اما در آن زمان توسعه اولین نسل ویژن پرو با سخت‌افزارهای قبلی نهایی شده بود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.