هایسنس سری تلویزیون E7 را در چین رونمایی کرد

هایسنس اخیرا از سری تلویزیون E7 را در یک رویداد معرفی محصول در چین رونمایی کرده است. E7 مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه در میان نسخه‌های جدید است و قیمت آن از ۸۲۰ دلار شروع می‌شود. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی‌های کلیدی سری تلویزیون E7 هایسنس می‌پردازیم.

ویژگی‌های تلویزیون‌های سری E7 هایسنس

سری E7 به صفحه‌نمایش MiniLED با رزولوشن اصلی ۴K و نرخ نوسازی چشمگیر ۱۴۴ هرتز مجهز شده است. این نمایشگر از سنجش نور محیط ۱۶ بیتی پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت در XDR برسد و طیف رنگی گسترده ۹۵٪ DCI-P3 را ارائه می‌دهد.

تلویزیون هایسنس E7 دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای A73 و یک پردازنده دوهسته‌ای G52 است. همچنین دارای پردازنده کیفیت تصویر Xinchip X است که در کنار صفحه‌نمایش پیشرفته خود عملکرد بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این محصول با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

نیازهای صوتی این دستگاه توسط بلندگوهای قدرتمند ۶۰ واتی ۲.۱ کانال جلویی برآورده می‌شود. علاوه بر این، تلویزیون‌های سری E7 از یک دوربین وب‌کم برای برقراری تماس تصویری بهره می‌برند‌. شرکت هایسنس ویژگی‌های تعاملی هوشمند هوش مصنوعی را برای افزایش کاربرپسندی به دستگاه جدید خود اضافه کرده است.

هایسنس سری تلویزیون E7 را در چین رونمایی کرد

این تلویزیون گزینه‌های اتصال گسترده‌ای ازجمله بلوتوث ۵.۳، وای‌فای دوباند و دو رابط HDMI 2.1 را ارائه می‌دهد.

قیمت تلویزیون‌های سری E7 هایسنس:

تلویزیون هایسنس E7 در چهار مدل مختلف عرضه می‌شود که هر کدام دارای مشخصات و قیمت متفاوتی هستند.

مدل ۶۵ اینچی، با روشنایی ۱۲۰۰ نیت، ۴ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۸۲۰ دلار قیمت دارد.

نسخه ۷۵ اینچی، با روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تنظیمات ذخیره‌سازی مشابه، با قیمت ۱۰۹۴ دلار دردسترس است.

مدل ۸۵ اینچی نیز با روشنایی ۱۲۰۰ نیت، ۴ گیگابایت رم+ ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دارای برچسب قیمت ۱۴۳۵ دلاری است.

در نهایت، نسخه ۱۰۰ اینچی رده‌بالا با روشنایی ۱۶۰۰ نیت، به همراه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت ۲۷۳۴ دلار روانه بازار خواهد شد.

این مدل‌ها طیف وسیعی از ترجیحات مصرف‌کننده و ملاحظات بودجه را برآورده می‌کنند و ویژگی‌های پیشرفته مختلفی را ارائه می‌کنند. گفتنی است که هایسنس مجموعه‌ای از مدل‌های تلویزیون جدید از جمله سری‌های U7K، U6K و E7K را نیز در هند معرفی کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.