هایسنس روی گوشی جدیدی مجهز به دو نمایشگر دوگانه کار می‌کند

بسیاری از ما برند هایسنس را به واسطه تلویزیو‌ن‌های هوشمندش می‌شناسیم. اما مدتی است که این شرکت حضور فعالی در بازار گوشی‌های هوشمند دارد. این شرکت در درجه اول روی مدل‌های اقتصادی و میان‌رده تمرکز می‌کند‌. همین امر نیز باعث می‌شود که به خواسته‌های طیف گسترده‌تری از کاربران پاسخ دهد و سهم قابل‌توجهی را در در بازار بسیار رقابتی گوشی‌های هوشمند بدست آورد. قسمت جالب‌تر ماجرا این است که براساس آخرین درخواست ثبت اختراع هایسنس، این شرکت روی گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر دوگانه کار می‌کند.

هایسنس اخیرا حق ثبت اختراعی را برای یک گوشی هوشمند با نمایشگر دوگانه دریافت کرده است. چنین محصولی به کاربران اجازه می‌دهد که محتوا را در هر دو صفحه‌نمایش جلو و عقب به طور همزمان مشاهده کنند. در واقع، این پتنت قاب پشتی گوشی را به نمایشگری کاربردی تبدیل می‌کند. قابل ذکر است که این طراحی از رویکرد صفحه‌نمایش تاشو پیروی نمی‌کند. بنابراین، ما تصور واضحی از نحوه استفاده دقیق از آن نداریم. در گذشته مدل‌هایی را دیده‌ایم که موفق شدند نمایشگری را در پنل پشتی قرار دهند. با این حال این گوشی‌ها‌ چندان کاربردی نبودند و مخاطبان زیادی نداشتند.

نمایشگر دوگانه گوشی هایسنس

یکی از نگرانی‌هایی که در مورد چنین گوشی‌هایی وجود دارد، دوام آنها است. همانطور که ممکن است بدانید، همین حالا هم هزینه تعمیر گوشی‌هایی با یک نمایشگر در صورت خراب‌شدن، بسیار زیاد است. به عنوان مثال، وقتی شیشه پشتی آیفون می‌شکند، ممکن است مجبور شوید صدها دلار بپردازید. وضعیت برای مدل‌های پریمیوم اندروید نیز مشابه است. بنابراین، دستگاهی با صفحه‌نمایش دوگانه ممکن است کاربرانی را که نمی‌خواهند با چنین مشکلاتی روبرو شوند را منصرف کند؛ به خصوص زمانی که در نظر بگیرید که نمی‌توان از قاب محافظ برای افزایش سطح حفاظت استفاده کرد.

با این وجود، همه مواردی که ذکر شد حدس و گمان هستند و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه منتظر اعلامیه‌های رسمی هایسنس باشیم. متأسفانه، در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا طرح ثبت اختراع در خط تولید گوشی هوشمند آینده هایسنس وجود خواهد داشت یا خیر، وجود ندارد. با این حال، تایید اختراع نشان‌دهنده تعهد هایسنس به کشف مرزهای جدید در فناوری گوشی همراه و جاه‌طلبی آن برای ارائه محصولات پیشرفته به بازار است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.