هالک جدید در فاز ۵ مارول ممکن است از بروس بنر هم قوی‌تر باشد

یک تئوری جدید درباره دنیای سینمایی مارول به این موضوع اشاره دارد که یکی از سریال‌های فاز پنجم مارول، ممکن است یک فرصت بی‌نظیر برای معرفی جایگزین هالک ایجاد کند؛ جایگزینی که می‌تواند حتی از بروس بنر هم قوی‌تر ظاهر شود.

سال ۲۰۰۸ ادوارد نورتون در فیلم «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) به ایفای نقش بروس بنر پرداخت. از سال ۲۰۱۲ نیز مارک رافلو نقش این شخصیت را بازی کرده که اولین حضورش به فیلم «انتقام‌جویان» (The Avengers) برمی‌گردد. بروس بنر با بازی رافلو، شاهد تغییرات شخصیتی بسیار زیادی (چه خوب و چه بد) در دنیای سینمایی مارول بوده و تقریباً در تمام رویدادهای مهم این دنیای سینمایی حضور داشته. بنر یکی از اعضای موسس گروه انتقام‌جویان است، به تونی استارک کمک کرد تا اولترون را توسعه بدهد، بخشی جدایی‌ناپذیر از مأموریتی بود که به دزدی زمانی شناخته می‌شود و در «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) شاهد آن هستیم و حتی به آموزش یک هالک جدید نیز کمک کرد: دخترعمویش، جنیفر والترز که حالا به عنوان شی-هالک شناخته می‌شود.

در سال‌های اخیر، استودیو مارول تلاش کرده با شیوه‌ها و بهانه‌های مختلف، هالک را محدود یا تضعیف کند تا دیگر ابرقهرمانان نیز فرصتی برای درخشیدن داشته باشند. این منجر به درخواست هواداران برای بازگشت هالکِ بروس بنر به همان شخصیت خشمگین و بی‌اعصابی که در ابتدا بود شده. اگرچه هنوز هیچ چیزی تأیید نشده، اما با افزایش حدس و گمان‌ها ممکن است استودیو مارول قصد داشته باشد پروژه «جنگ جهانی هالک» (World War Hulk) را در دست تولید قرار دهد. اگر این اتفاق بیفتد، دنیای سینمایی مارول به یک هالک جدید برای جایگزین شدن با هالک بروس بنر نیاز خواهد داشت. تئوری جدیدی که مطرح شده، به این نکته اشاره دارد که ممکن است همین حالا هم در فاز پنجم مارول، چرخ‌ها را برای ظهور این قهرمان جدید به حرکت درآورده باشند.

دکتر هلن چو ممکن است در جمع‌آوری DNA انتقام‌جویان در سریال «تهاجم پنهان» (Secret Invasion) شرکت کرده باشد

دکتر هلن چو

علی‌رغم اینکه دکتر هلن چو از سال ۲۰۱۵ که «انتقام‌جویان: عصر اولترون» (Avengers: Age of Ultron) منتشر شد، دیگر در دنیای سینمایی مارول حضور نداشته، اما کاربران سایت ردیت درباره او به یک تئوری جالب رسیده‌اند. طبق این تئوری دکتر هلن چو (با بازی کلودیا کیم) می‌تواند نقش مهمی در پس‌زمینه سریال «تهاجم پنهان» که اولین سریال فاز پنجم مارول بود، ایفا کرده باشد.

دکتر چو به عنوان یک متخصص ژنتیک که شهرت جهانی دارد و رهبر گروه پژوهشی the U-GIN در کره جنوبی، به استخدام انتقام‌جویان در آمد تا در لحظات آغازین «انتقام‌جویان: عصر اولترون» به درمان جراحت کلینت بارتون کمک کند. در پایان فیلم شاهد آن بودیم که دکتر چو مرتب و به طور روزانه در مقر جدید انتقام‌جویان کار و فعالیت می‌پرداخت. امری که نشان‌دهنده یک نکته مهم بود؛ دکتر چو نقش بزرگ‌تری در موفقیت‌های علمی آینده گروه انتقام‌جویان خواهد داشت.

اگر این‌طور باشد، دکتر هلن چو ممکن است پس از نبرد زمین در «انتقام‌جویان: پایان بازی» همان‌طور که نیک فیوری (با بازی ساموئل ال. جکسون) در «تهاجم پنهان» به آن اعتراف کرد، در جمع‌آوری DNA اعضای انتقام‌جویان شرکت کرده باشد.

جاکلیدی مدل هالک کد 012

این تئوری که از ردیت آمده، فرض می‌کند که فیوری از دکتر چو در سازماندهی مجموعه‌ای از DNAهای جمع‌آوری شده از انتقام‌جویان کمک گرفته باشد و درنهایت هاروست را به وجود آورده باشند. همان چیزی که به گایا و گراویک در «تهاجم پنهان» اجازه داد تا خود را به ابراسکرال‌ تبدیل کنند؛ اسکرال‌هایی که نه تنها می‌توانند چهره خود را تغییر بدهند، بلکه می‌توانند در لحظه هر قدرت فرابشری‌ای که می‌خواهند را داشته باشند.

همان‌طور که در سریال «تهاجم پنهان» مشاهده کردیم، هاروست همه نمونه‌های DNA را در یک آمپول گنجانده بود. اما این امکان وجود دارد که دکتر چو DNAهای ابرقهرمانان را به طور مجزا نیز نگه داشته باشد، از این طریق فرد مدنظر می‌تواند فقط به قدرت‌های یکی از ابرقهرمانان دسترسی پیدا کند.

آمادئوس چو از هاروست استفاده می‌کند تا به براون (Brawn) تبدیل شود

آمادئوس چو

از آنجایی که این امکان وجود دارد که دکتر هلن چو آمپول‌هایی حاوی DNAهای فرابشری داشته باشد، مارول یک فرصت مناسب برای معرفی پسر دکتر چو، یعنی آمادئوس چو در دست دارد. در کمیک‌های مارول، آمادئوس چو یک نابغه ۱۹ ساله است که جانشین بروس بنر و تبدیل به هالک می‌شود که تحت نام براون شناخته شد.

از وقتی که مادر آمادئوس، دکتر چو، در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولترون» حضور پیدا کرد، گمانه‌زنی هواداران درباره حضور آمادئوس در دنیای سینمایی مارول آغاز شد. اکنون این گمانه‌زنی‌ها دوباره قوت گرفته‌اند، چرا که حالا دنیای سینمایی مارول ۱۰ سال جلوتر از زمان واقعی است و حتی اگر در «انتقام‌جویان: عصر اولترون» آمادئوس هنوز متولد نشده بود، او ممکن است به سنی رسیده باشد که بتواند نقش جدید خود را در دنیای سینمایی مارول به عهده بگیرد و به هالک جدید تبدیل شود.

این تئوری مطرح شده در ردیت توضیح می‌دهد که آمادئوس چو می‌تواند آمپول حاوی DNA هالک را که برای هاروست و پس از وقایع «انتقام‌جویان: پایان بازی» جمع‌آوری شده را پیدا کند و از آن برای به دست آوردن توانایی‌های هالک، استفاده کند.

کیف دوشی طرح هالک کد 8217

حماسه چندجهانی دنیای سینمایی مارول تمرکز زیادی روی شخصیت‌های مربوط به هالک داشته. جنیفر والترز در سریال «شی-هالک: وکیل دادگستری» (She-Hulk: Attorney at Law) به یک ابرقهرمان تبدیل شد. در فیلم «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) نیز ابومینیشن به دنیای سینمایی مارول بازگشت و همچنین شخصیت لیدر با بازی ساموئل استرن نیز قرار است در فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» (Captain America: Brave New World) حضور پیدا کند.

بنابراین با توجه به تمرکز دنیای سینمایی مارول روی هالک و شخصیت‌های مرتبط با او، هیچ بعید نیست در یکی از پروژه‌های پیش رو بروس بنر قدرت‌های خود را از دست بدهد و یا به شدت تضعیف بشود. در چنین شرایطی، مارول این فرصت را دارد که آمادئوس چو را معرفی کند تا جایگزین هالک بروس بنر شود.

آمادئوس چو در هیبت براون می‌تواند حتی از بروس بنر هم قدرتمندتر باشد

بروس بنر

در کمیک‌های مارول، سال ۲۰۰۷ رویدادی رخ داد به نام «جنگ جهانی هالک» که در آن آمادئوس چو نقش مهمی ایفا کرد. حالا که شایعه شده «جنگ جهانی هالک» چه در قالب یک فیلم سینمایی، چه در قالب یک سریال تلویزیونی، ممکن است در دست تولید باشد، احتمال حضور آمادئوس چو نیز در دنیای سینمایی مارول بالا گرفته است.

در کمیک‌ها، پس از زندانی شدن بروس بنر در «جنگ جهانی هالک»، هرکول به عنوان قوی‌ترین ابرقهرمان دنیای مارول جایگزین او شد، آدرئوس چو نیز به عنوان دستیار او به همراهش سفر می‌کرد. پس از رویداد «جنگ‌های پنهان» در سال ۲۰۱۵ بود که آدرئوس به براون تبدیل شد که سری کمیک اختصاصی خود را هم تحت عنوان «هالک کاملاً باحال» (Totally Awesome Hulk) داشت.

مجله THE TOTALLY AWESOME HULK 15 آوریل 2019

با توجه به شایعاتی که درباره «جنگ جهانی هالک» برای دنیای سینمایی مارول منتشر شده، معرفی هرکول در آخرین فیلم ثور و فیلم «انتقام‌جویان: جنگ‌های پنهان» (Avengers: Secret Wars) در فاز ششم مارول، این امکان وجود دارد که آمادئوس چو به عنوان جایگزین قوی‌تر هالک بروس بنر، در آینده معرفی شود.

منبع: SCREENRANT

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.