نیکلاس هولت نقش لکس لوتر را در فیلم Superman Legacy بازی می‌کند [به‌روزرسانی]

نیکلاس هولت نقش لکس لوتر را در فیلم Superman Legacy بازی می‌کند [به‌روزرسانی]

به‌روزرسانی: جیمز گان به صورت رسمی تایید کرد که نیکلاس هولت قرار است نقش لکس لوتر را در فیلم سوپرمن لگاسی ایفا نماید. وی همچنین اضافه کرد که نقش‌آفرینی هولت در هیبت Lex Luther به عنوان یک ویلن برای مخاطبان «فراموش‌نشدنی» خواهد بود.

<!–

–>


خبر اصلی: طبق گزارش ددلاین، جیمز گان، کارگردان و نویسنده فیلم Superman Legacy بازیگر مورد نظر نقش لکس لوتر را پیدا کرده و نیکلاس هولت قرار است آن را ایفا کند. منابع نزدیک به پروژه همکاری هولت را تایید کرده‌اند، اما هنوز چیزی از طرف جیمز گان تایید نشده است.


مطلب پیشنهادی:۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را داردبهترین آثار سینمایی در مورد جادو
۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را دارد۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را دارد

به این ترتیب نیکلاس هولت با بازیگرانی مانند دیوید کورنسوت و ریچل بروزناهان (برنده جایزه امی) همبازی می‌شود که به ترتیب نقش سوپرمن و لوییس لین (معشوقه سوپرمن) را در فیلم Superman Legacy بازی می‌کنند.

ددلاین همچنین نوشته که برادران وارنر قصد داشت پس از پایان اعتصابات SAG-AFTRA سراغ پروسه انتخاب بازیگر برای نقش لکس لوتر برود. هولت با فضای فیلم‌های ابرقهرمانی و بلاک‌باستر غریبه نیست، چراکه پیش از این تجربه بازی در فیلم‌های پیش‌درآمد مردان ایکس (در نقش Beast) و همچنین Mad Max: Fury Road را در کارنامه دارد.

این بازیگر در سال‌های اخیر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتی موفق شده جایزه امی بهترین بازیگر مرد درام را برای مینی سریال The Great دریافت کند. فیلم جدید سوپرمن در واقع قرار است به برنامه بلند مدت جیمز گان و پیتر سفرن برای گسترش دنیای جدید دی‌سی کمک کند. این فیلم همچنین شامل شخصیت‌های Hawkgirl (با بازی ایزبلا مونر)، Mr. Terrific (ادی گاتگی) و Guy Gardner (نیتن فیلیون) می‌شود.

Superman: Legacy داستان ماجراجویانه سوپرمن را به گونه‌ای دیگر روایت می‌کند که برای پیوند میراث کریپتونی و انسانی او مورد استفاده قرار گرفته و حرف‌های ناگفته این ابرقهرمان را به ما نشان خواهد داد.

جیمز گان چندی پیش اعلام کرده بود که فیلم Superman: Legacy هنوز در مسیر ساخت اولیه قرار دارد و احتمالا در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


محبوب ترین بازی موبایلی بین ایرانی‌ها کدومه؟

پچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتوپچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.