نینجا: طرفدران کال آو دیوتی منزجر کننده هستند

نینجا: طرفدران کال آو دیوتی منزجر کننده هستند

تایلر بلوینز، (Tyler Blevins) با نام مستعار نینجا یکی از بزرگ‌ترین استریمرهای جهان محسوب می‌شود که به صحبت درباره طرفداران سری بازی کال آو دیوتی پرداخته است. 

<!–

–>

نینجا در جدیدترین استریم خودش به صحبت درباره کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ پرداخته و با عصبانیت اعلام کرد که انتظار یک بازی پر از باگ و چیترهای فراوان را دارد. او سپس به طرفداران Call of Duty حمله کرد و گفت آن‌ها منزجر کننده هستند و به خاطر آزار روانی خود دوباره به سراغ این سری می‌روند.


مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2

چنین صحبت‌هایی از جانب نینجا چندان تعجب برانگیز نیستند و او سابقه زیادی در حاشیه‌سازی از این طریق دارد. از نظر او اکتیویژن در برطرف کردن مشکلات بازی اصلا خوب عمل نمی‌کند و سعی می‌کند با اسکین‌های مختلف حواس بازیکنان را پرت کند. این استریمر باور دارد که هایپ پیرامون کال آو دیوتی پس از چند ماه از بین می‌روند و دیگری کسی آن را دنبال نخواهد کرد. 

نینجا نینجا

Call of Duty Modern Warfare III قرار است دوباره به این سه‌گانه پایان ببخشد و به نظر می‌رسد که اکتیویژن برای هر یک از بخش‌های داستانی، آنلاین و زامبی سنگ تمام گذاشته است. اگر شما هم به تجربه این عنوان علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Call of Duty Modern Warfare III بدانید» را مطالعه کنید.

 بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ ۱۹ آبان‌ ماه برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Warzone 2جذاب روی کاغذ، زجرآور در اجرا
بررسی بازی Call of Duty Warzone 2بررسی بازی Call of Duty Warzone 2


ویجی‌لاگ پلاس: مشکلات شدید ناتی داگ و انتشار اساسینز کرید میراژ

نینجا: طرفدران کال آو دیوتی منزجر کننده هستند - ویجیاتونینجا: طرفدران کال آو دیوتی منزجر کننده هستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.