نینتندو سوییچ ۲ احتمالا در ماه آینده رونمایی می‌شود

نینتندو سوییچ ۲ احتمالا در ماه آینده رونمایی می‌شود

در چند سال گذشته شایعات بسیار زیادی از نینتندو سوییچ ۲ منتشر شده که شرکت Nintendo نسبت به همه ان‌ها بی‌تفاوت بوده، اما حالا به نظر می‌رسد که اماده رونمایی از کنسول نسل بعدی خود است‌.

<!–

–>

نینتندو سوییچ تقریبا ۷ سال پیش به بازار عرضه شد و با وجود عملکرد عالی خود در بازار، سخت افزار ان دیگر قدیمی شده است. ما می‌دانیم که این شرکت روی کنسول جدیدی کار می‌کند که احتمالا سوییچ ۲ نام خواهد داشت و احتمالا در ماه اینده معرفی می‌شود. NateTheHate لیکر معتبری است که به رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ در ماه مارچ خبر داده است.


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]

این لیکر با حضور در پادکست Game and Talk اعلام کرده که منابع او از معرفی کنسول بعدی نینتندو در ماه مارچ خبر داده‌اند. در حال حاضر فرم و قالب این رونمایی مشخص نیست و می‌توانیم با یک رویداد نینتندو دایرکت طرف باشیم. گزارشاتی مربوط به رویداد گیمزکام در تابستان نیز به ماه مارچ برای معرفی نسل بعدی کنسول‌های این شرکت اشاره داشتند.

نینتندو سوییچ ۲نینتندو سوییچ ۲

این ادعاها توسط فلیپه لیما، سردبیر ارشد سایت Universo Nintendo، نیز تایید شده است. همچنین چندین استودیو فرست پارتی نینتندو نیز در حال اماده‌سازی برای رونمایی از پروژه‌های خود در ماه مارچ هستند. فروشگاه‌های خرده فروشی نیز سیستم پیش‌فروش خود را اماده کرده‌اند تا پس از معرفی کنسول، فعال شوند. نینتندو هفته اینده یک مراسم دایرکت جدید برگزار می‌کند تا احتمالا از اخرین بازی‌های سوییچ ۱ رونمایی کند.

Nintendo Switch 2 احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟


داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

اولین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place: Day One منتشر شد - ویجیاتواولین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place: Day One منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.