نینتندو سوییچ ۲ احتمالا دارای قابلیت Backwards Compatibility خواهد بود

نینتندو سوییچ ۲ احتمالا دارای قابلیت Backwards Compatibility خواهد بود

طرفداران نینتندو از ماه‌ها پیش مشتاقانه منتظر اخبار جدید در رابطه با کنسول سوییچ ۲ هستند و در حالی که هنوز وجود این کنسول یا حتی نام آن به صورت تایید نشده، جزئیات و اطلاعات متعددی درباره آن منتشر شده است.

<!–

–>

در جدیدترین مورد که توسط رسانه اینسایدر گیمینگ مطرح شده، گفته می‌شود شرکای نینتندو به صورت فعال و گسترده در حال آزمایش قابلیت پشتیبانی از نسل گذشته یا اصطلاحا Backwards Compatibility برای کنسول نسل بعدی سوییچ هستند.


مطلب پیشنهادی:بررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیمپلی استیشن اسلیم عرضه شد!
بررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیمبررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیم

بدون شک یکی از مهم‌ترین و پرتقاضاترین قابلیت‌هایی که مخاطبان از یک کنسول جدید انتظار دارند، پشتیبانی از بازی‌های کنسول قبلی یک شرکت است. به عنوان مثال کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس در زمان عرضه به‌خاطر قابلیت Backwards Compatibility پیشرفته و جذاب مورد تحسین قرار گرفتند.

سوییچ ۲سوییچ ۲

در رابطه با این قابلیت برای سوییچ ۲، یک اینسایدر به نام NateTheHate در ریست‌ارا عنوان کرده که شرکای نینتندو در حال آزمایش و تست آن برای کنسول جدید کمپانی هستند. با این حال هنوز جزئیات Backwards Compatibility مشخص نشده و نمی‌دانیم آیا اجرای بازی‌های سوییچ روی Switch 2 شامل بهبودهای گرافیکی و فنی باشد یا خیر.

طبق برخی شایعات جدید (که باز هم توسط NateTheHate منتشر شده بود)، احتمال دارد کنسول سوییچ ۲ طی ماه آینده میلادی به صورت رسمی رونمایی و در اواخر ۲۰۲۴ روانه بازار شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomبررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

اولین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place: Day One منتشر شد - ویجیاتواولین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place: Day One منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.