نینتندو از رسما از رویداد جدید Nintendo Direct رونمایی کرد

نینتندو از رسما از رویداد جدید Nintendo Direct رونمایی کرد

چند روز پیش شایعه‌ای از شوکیس Nintendo Direct Partner منتشر شده بود و اکنون نینتندو به صورت رسمی از این رویداد رونمایی کرده است. 

<!–

–>

این رویداد روز آینده و در تاریخ ۲۱ فوریه در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و ۲۵ دقیقه نیز طول می‌کشد. همانطور که از نام این شوکیس نیز مشخص است، روی بازی‌های ترد پارتی تمرکز خواهد داشت. در حال حاضر نمی‌دانیم چه ناشرانی و عناوینی در این رویداد حاضر خواهند بود، ولی نباید انتظار بازی‌های فرست پارتی نینتندو را داشت. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomبررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

از آنجایی که چیز زیادی از عمر کنسول نینتندو سوییچ باقی نمانده است، تنها سه بازی فرست پارتی برای آن در دست ساخت قرار دارند که عبارت‌اند از: Princess Peach: Showtime!، نسخه جدید ماریو کاغذی (Paper Mario: The Thousand-Year Door) و Luigi’s Mansion 2 HD.

نینتندو دایرکتنینتندو دایرکت

چند روز پیش یک لیکر به اسم Pyoro برگزار شوکیس Nintendo Direct Partner را لو داده بود. این لیکر تنها به نمایش تریلر جدیدی از بازی Penny’s Big Breakaway اشاره کرده بود و اعلام کرد که چندان برای آن هیجان زده نیست. 

همچنین بنابر گزارشات مختلف، تمام تمرکز این شرکت را روی کنسول نسل بعدی خود – که طبق گزارش‌ها اوایل ۲۰۲۵ عرضه می‌شود – قرار داده است. شایعات زیادی درباره سخت افزار این کنسول وجود دارد که هیچکدام از آن‌ها تاکنون تایید نشده‌‌اند.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟


اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

نینتندونینتندو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.