نویسندگان جیمز باند هنوز هیچ برنامه‌ای برای فیلم بعدی ندارند

نویسندگان جیمز باند هنوز هیچ برنامه‌ای برای فیلم بعدی ندارند

با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد طرفداران فرانچایز جیمز باند (James Bond) باید زمان نسبتا طولانی را منتظر قسمت بعدی آن باشند. تهیه‌کننده سری فیلم‌های جیمز باند، باربارا براکلی اعلام کرده که تهیه‌کنندگان اجرایی هنوز حتی برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم بعدی جیمز باند را شروع نکرده‌اند.

<!–

–>

براکلی در مصاحبه‌ای با The Guardian گفته که تیم سازنده می‌داند شخصیت بعدی جیمز باند باید منعکس‌کننده تغییر جهانی باشد که دنیل کریگ حدود ۲۰ سال در آن حضور داشت.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس

او توضیح داد: «فکر می‌کنم این فیلم‌ها در واقع منعکس‌کننده زمانی هستند که در آن حضور داریم و یک جاده بسیار بسیار طولانی برای بازسازی شخصیت جیمز باند برای قسمت بعد پیش رو داریم، اما هنوز حتی برای آن برنامه‌ریزی نکردیم.» او توضیح داد این شخصیت باید مانند کاراکترهای قبلی جیمز باند بازسازی شود:

من به زمان فیلم GoldenEye برمی‌گردم، زمانی که همه می‌گفتند جنگ سرد تمام شده و باند مرده است و دیگر هیچ نیازی به او نیست. اکنون تمام جهان در آرامش است و هیچ ویلنی وجود ندارد. و این نظریه بسیار اشتباه بود.

جیمز باندجیمز باند

فرانچایز باند به عنوان بخشی از کاتالوگ MGM در سال ۲۰۲۱ به آمازون فروخته شد، اما براکلی تاکید کرد که هرگونه فعالیت در آینده برای این فرانچایز در سینماها باقی خواهد ماند. او در این باره گفت: «ما فیلم‌های باند را برای پرده بزرگ سینما می‌سازیم و همه چیز درباره فیلم‌های باند برای تماشاگران در سراسر جهان است، بنابراین ما نمی‌خواستیم در تلویزیون آن را انجام دهیم.»

آمازون در ماه آینده نمایشی با مضمون باند (۰۰۷: Road to a Million) را در استریمر پخش خواهد کرد. این نمایش ۹ جفت شرکت کننده را دربرمی گیرد که چالش های فیزیکی و روانی را در مکان‌های الهام گرفته از باند تحمل می‌کنند و برای برنده شدن جایزه ۱ میلیون پوندی رقابت خواهند کرد. در این نمایش آهنگ معروف باند و تصاویری آشنا نمایش داده می‌شود. بروکلی این نمایش را «یک کار سرگرم کننده برای شرایط کنونی» نامید.

در اخبار مرتبط خواندیم که آرون تیلور جانسون احتمالا جیمز باند بعدی سینما باشد.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


کلش آف کلنز چطور محبوبترین بازی موبایلی شد؟

بازی Baldur's Gate 3 همچنان برای عرضه در ۲۰۲۳ روی ایکس باکس برنامه‌ریزی شده - ویجیاتوبازی Baldur's Gate 3 همچنان برای عرضه در ۲۰۲۳ روی ایکس باکس برنامه‌ریزی شده - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.