نویسنده Toy Story 3 از پایان متفاوت این انیمیشن می‌گوید

توسط

در
نویسنده Toy Story 3 از پایان متفاوت این انیمیشن می‌گوید

برای بسیاری از طرفداران فرنچایز داستان اسباب‌بازی‌ها در عنوان Toy Story 3 به یک پایان دلچسب رسید. بنا به گفته «مایکل آرنت» یک پایان متفاوت برای این اثر در نظر گرفته شده بود که در آن Toy Story 3 درام لازم را پیدا نکرده و به موفقیتی که در حال حاضر به آن رسیده دست پیدا نمی‌کرد. در پایان این اثر «وودی»، «باز» و بقیه اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی اندی در یکی از ناراحت‌کننده ترین صحنه‌های این فرنچایز نزدیک بود که بسوزند و از بین بروند. اگرچه در لحظه آخر نجات یافته و راهشان را برای رفتن به خانه پیدا می‌کنند. اندی نیز به دانشگاه رفته و این اسباب‌بازی‌های دوست داشتنی را به دختری به اسم بانی اهدا می‌کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنیگوهر در صدف
۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنی۹ پیام خیلی پنهان در فیلم‌های دیزنی

Toy Story 3Toy Story 3

نویسنده فیلم در پادکست Script Apart اعلام کرده که زمانی که اولین نسخه از فیلم‌نامه Toy Story 3 آماده شد، با پایانی متفاوت از آنچه دیدیم سر و کار داشتیم که پایانی درخور و دراماتیک نبود.

صحبت او از این قرار است:

در فیلم‌نامه اولیه آن‌ها از مهدکودک «سانی‌ساید» فرار کرده و بعد از گذشت ده دقیقه متوجه می‌شوند که اندی قرار است بخاطر دانشگاه خانه را ترک کند و آن‌ها فرصت اینکه به خانه اندی برسند را پیدا نمی‌کنند.

تغییر در داستان بدین صورت شکل گرفت که اسباب‌بازی‌ها به مکان نمادین Toy Story 2 در انبار اسباب‌بازی‌ها برمی‌گردند و در آن‌جا چندین ماشین کوچیک را برای به موقع رسیدن به اندی برمی‌دارند.

Toy Story 3Toy Story 3

آرنت ادامه می‌دهد:

یک جورایی آخر آن کمدی به نظر می‌رسد، چرا که زمان در حال گذشتن است و اندی در حال ترک خانه برای رفتن به دانشگاه است. بعد از آن شارژ باتری موتور اسباب‌بازی‌ها تمام شده و آن‌ها سوار ماشین می‌شوند. دوباره شاهد این هستیم که انرژی باتری ماشین هم به پایان می‌رسد و آن‌ها مجبورند که به روی هواپیما بروند. در اینجا از روی پنجره‌ها سر خورده و وارد اتاق اندی می‌شوند و شاهد اندی هستیم که در حال پایین رفتن از پله‌ها است و در آن‌جا اسباب‌بازی‌هایش را پیدا کرده و همه را بسته‌بندی می‌کند.

طی اخبار مرتبط بد نیست بدانید دیزنی ساخت Toy Story 5 را در نظر گرفته و با صداپیشگان اصلی فرانچایز مذاکراتی داشته است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندلذت سینما برای بچه‌ها
بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندبهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنند


داستان ساخت بازی ای که حاصل ازدواج جی تی ای و ماینکرفته!

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم‌ پس منتشر نمی‌شود - ویجیاتوبازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم‌ پس منتشر نمی‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.