نوکیا XR21 Limited Edition معرفی شد

شرکت HMD Global از گوشی جدیدی به نام نوکیا XR21 Limited Edition رونمایی کرد. موضوع جالب اینجاست که تنها ۵۰ مدل از این گوشی ساخته می‌شود و از این تعداد تنها ۳۰ عدد به فروش می‌رسد. هر عدد از این گوشی‌ها دارای یک شماره خاص هستند روی بدنه حک شده‌اند. این گوشی‌ها در رنگ Frosted Platinum راهی بازار می‌شوند.

مشخصات گوشی Nokia XR21 Limited Edition

گوشی Nokia XR21 در بهار گذشته معرفی شده بود و در آن زمان گفته شده بود که این گوشی از گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد و گواهی IP69K هم دارد. این گواهی IP بالاترین گواهی IP یک محصول برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک خواهد بود.

Nokia XR2 2

گوشی نوکیا XR21 از صفحه نمایش ۶٫۴۹ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود که با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. گوشی نوکیا XR21 به تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ مجهز شده و یک دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر ۳۳ وات برخرودار است. این گوشی به اندروید ۱۲ مجهز شده است.

Nokia XR2 1

این گوشی که به صورت محدود راهی بازار می‌شود با قیمت ۶۹۹ یورو در کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، هلند، بلژیک، اسپانیا، ایتالیا، فنلاند و انگلیش عرضه می‌شود.

ads

تفاوت شیائومی ۱۳ اولترا با s23 ultra را در این پست متوجه خواهید شد.

مقایسه گوشی شیائومی ۱۳ اولترا با سامسونگ S23 ultra

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.