نوکیا G22 با قابلیت تعمیرپذیری بالا معرفی شد

Nokia G22 2 1

شرکت HMD Global به عنوان سازنده گوشی های نوکیا از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با نام نوکیا G22 رونمایی کرد. این گوشی به قابلیت تعمیرپذیری مجهز است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی نوکیا G22 به راحتی تعمیر میشود و کاربران می توانند تنها در ۲۰ دقیقه برای تعویض نمایشگر اقدام کنند.

طراحی این گوشی به گونه ایست که کاربر بتواند برای طولانی مدت از این گوشی استفاده کند. شرکت های تحقیقاتی در مورد این گوشی گفته اند با توجه به عوامل مهم خرابی گوشی مانند شکستن نمایشگر یا خراب شدن باتری، نوکیا G22 دارای قابلیت تعمیر پذیری بالایی است. کاربر تنها در ۵ دقیقه می تواند باتری این گوشی را تعویض کند. همچنین تعویض نمایشگر نیز تنها در ۲۰ دقیقه انجام میشود. برای این کار به ابزاری برای بیرون آوردن سیم کارت ، پیچ‌گوشتی و پیک گیتار نیاز است.

نوکیا در این گوشی از پلاستیک بازیافتی برای ساخت کل پنل پشتی استفاده کرده است. همچنین کاربر برای برداشتن این پنل به گرما نیاز ندارد. برداشتن باتری نیز بی نیاز از الکل خواهد بود. گوشی جدید نوکیا مجهز به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است و رفرش ریت آن ۹۰ هرتز خواهد بود. در این گوشی از تراشه Unisoc T606 استفاده شده است. همچنین رم ۴ گیگابایت بهمراه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز دیگر مشخصات فنی این گوشی محسوب میشود.

در پنل پشتی نیز دوربین های سه گانه بهمراه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته اند. دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر و ۸ مگاپیکسل است. یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.