نوبیا Red Magic 8 Pro را در دو مدل معرفی کرد، یکی با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری یکی با شارژر ۱۶۵ واتی

به گزارش GsmArena برند نوبیا به تازگی گوشی هوشمند گیمینگ خود Red Magic 8 Pro را معرفی کرد. البته این معرفی در واقع شامل دو گوشی مختلف می‌شود، ZTE nubia Red Magic 8 Pro با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی و +ZTE nubia Red Magic 8 Pro با باتری کوچکتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اما شارژر ۱۶۵ واتی سریع‌تر. نسخه پلاس همچنین با رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری عرضه می‌شود، اما نوبیا مجموعه کلی ویژگی‌ها و طراحی را یکسان نگه داشت – هر دو Pro و +Pro چیپست، دوربین، ردپای و نرم‌افزار یکسانی دارند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

یک نمایشگر مناسب برای تجربه‌ای عالی از بازی

هر دو دستگاه نوبیا Red Magic 8 Pro با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می‌شوند. برای جلوه‌های بازی بهتر، مانند جزئیات صدا، رنگ‌ها، حساسیت لمسی و بازخورد لرزش لمسی، با تراشه Red Magic R2 همراه شده است. صفحه نمایش آنها نیز ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی تا ۹۶۰ هرتز است. درست مانند نسخه قبلی Red Magic 7 Pro، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر قرار دارد، بنابراین هیچ نوع طراحی سوراخ دار وجود ندارد.

Red Magic 8 Pro AMOLED

دوربین‌های قابل قبول و تمرکز بر روی خنک کننده‌های کارآمد

حالا که صحبت از دوربین‌ها شده، باید بگوییم که سه دوربین در پشت آن وجود دارد. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ است که اندازه آن ۱/۱.۵۷ اینچ است و پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری دارد. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد، اما احتمالا شما هم قبول دارید که تجربه عکاسی برای یک گوشی گیمینگ چندان مهم نیست.

آنچه مهم تر است عملکرد بازی است و ما نمی‌توانیم یک تلفن قدرتمند بدون خنک کننده مناسب داشته باشیم. نسخه‌های نوبیا Red Magic 8 Pro دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های خنک‌کننده ICE 11.0، از جمله چندین لایه ورقه‌های گرافیتی، و یک محفظه بخار سه بعدی با ۲۰۶۸ میلی‌متر مکعب هستند. فن کناری اکنون با سرعت ۲۰۰۰۰ دور در دقیقه کار می‌کند و یک ورق گرافیتی از کل صفحه محافظت می‌کند که یک پیشرفت بزرگ در دنیای تلفن های هوشمند بازی به حساب می‌آید.

Red Magic 8 Pro 1

نوبیا در اطراف گوشی بخش‌های سخت افزاری متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده است. از یک جک ۳.۵ میلی متری صدا در بالا و یک پورت USB-C که برای شارژ در پایین وجود دارد، تا دو کلید شانه در بالا (در واقع در سمت راست) که از نمونه برداری لمسی ۵۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و همچنین یک یک ماشه سخت افزاری برای حالت بازی، که نشان دهنده ماهیت این گوشی است.

Red Magic 8 Pro pic

از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری تا شارژر ۱۶۵ واتی

نوبیا Red Magic 8 Pro و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن دارای طراحی ۸C (هشت سلول مختلف برای مدیریت گرما) هستند. این دستگاه با یک شارژر ۸۰ واتی در جعبه همراه عرضه می‌شود که ۰ تا ۱۰۰ درصد را تنها در ۳۵ دقیقه تامین می‌کند. همچنین این بزرگترین باتری موجود در گوشی هوشمند Red Magic به حساب می‌آید.

سپس Red Magic 8 Pro+ را داریم. نوبیا به منظور ارائه شارژ سریع ۱۶۵ واتی، سریع‌ترین شارژر در گوشی‌های هوشمند Red Magic را در کنار باتری کوچک‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار داده تا فضایی را برای سخت‌افزار مناسبی که از توزیع برق، مدیریت ایمنی و حفاظت کلی مراقبت می‌کند، باز کند. شارژر ۱۶۵ واتی یک آداپتور GaN با USB-C است. به همین دلیل بسیار بعید است که این مدل از گوشی را بتوان در خارج از چین هم دریافت کرد، زیرا برای دریافت گواهینامه در سراسر جهان نیاز به بررسی های ایمنی دقیق‌تری دارد.

قیمت گذاری‌های ویژه بازار چین

قیمت نوبیا Red Magic 8 Pro برای پیش‌سفارش/رزرو، از ۳۹۹۹ یوان (۵۷۴ دلار) شروع می‌شود. این گوشی در رنگ مشکی با سه ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت موجود است. طرح دوم که گفته می‌شود با قاب پشتی شفاف عرضه می‌شود در حال حاضر برای خرید در دسترس نیست.

Nubia Red Magic 8 Pro+ دارای سه نوع حافظه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶/۱ ترابایتی است. قیمت‌ها از ۵۱۹۹ یوان (۷۴۶ دلار) برای نسخه مشکی شروع می‌شود، اگرچه هر یک از آنها در نهایت با پشتی شفاف با قیمت ۲۰۰ یوان (۲۸ دلار) اضافی در دسترس خواهند بود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.