نمونه‌هایی از عکس‌های مینیمالیستی زیبا

مینیمالیسم یا کمینه‌گرایی یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی یا شبه فلسفی بنیان گذاشته‌ است.

گروه فیس بوک “عکاسی مینیمالیستی” نمونه خوبی از محل به اشتراک‌گذاری عکس‌های به این سبک است.

این انجمن که در مارس ۲۰۰۵ تأسیس شد، اکنون دارای ۲۸۵ هزار عضو است.

عکاسی مینیمالیستی برخاسته از نقاشی و مجسمه‌سازی انتزاعی هنرمندان قرن بیستم است. مینیمالیست ها با الگوهای هندسی ساده، خطوط قوی یا زمینه‌های رنگی نقاشی شده، آثاری را خلق کردند که بیان مفصل دنیا واقعی نبود و در عوض خودش به صورت موجز می‌خواست، مفهوم را القا کند. عکاسان مینیمالیستی همین سبک را به دنیا عکاسی با ترکیب‌بندی و کادرهای خود آوردند.

برای گرفتن عکس‌های مینیمالیستی، باید مطمئن باشید که صحنه‌هایی که برای شما جذاب است، برای دیگران نیز جذاب خواهد بود با وجود اینکه بیشتر عکس یک رنگ مونوتون است و سوژه معمولا بخش اندکی از عکس را اشغال می‌کند، زیبایی‌های خاص خود را دارد.

07 03 1402 06 17 40 ب ظ
اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با ۱۸ سال سایقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.

هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:

خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

در سال ۱۹۰۱، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

نوشته: تاماس دومبورا توث

من چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.

اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

” بث مون ” عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از ۱۴ سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.