نمرات فیلم Fast X منتشر شد – بلاک باستری معمولی!

نمرات فیلم Fast X منتشر شد –  بلاک باستری معمولی!

جدیدترین عنوان از فرنچایز محبوب سریع و خشن یعنی فیلم Fast X فردا در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد فیلم «فست ایکس» یک تجربه‌ی اکشن بسیار معمولی را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.


مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید

فیلم Fast X که خود اولین قسمت از یک سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود پای شخصیت‌ها و صدالبته شرورهای جدیدی را به این مجموعه باز می‌کند. جیسون موموآ و بری لارسون معروف‌ترین بازیگران جدید فیلم «فست ایکس» هستند که موموآ شخصیت شروری به نام دانته را به تصویر می‌کشد و لارسون نیز نقش شخصیت جدیدی به نام تس را بازی می‌کند. دانته یکی از دشمنان قدیمی دام تورتو محسوب می‌شود که یک دهه گذشته را در فکر انتقام از او و خانواده‌اش بوده است.

نمرات فیلم Fast X منتشر شد -  بلاک باستری معمولی! - ویجیاتونمرات فیلم Fast X منتشر شد -  بلاک باستری معمولی! - ویجیاتو

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم Fast X نتوانسته دوباره این فرنچایز را به اوج برگرداند و تاکنون نقدهای عمدتا متوسطی دریافت کرده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۱۱۷ نقد) امتیاز ۵۷٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز (از مجموع ۴۵ نقد) نمره ۵۸ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

Fast X یک فیلم عجیب و غریب است. امکان وقوع تقریبا هر آن‌چیزی که در این فیلم می‌بینید در دنیای واقعی وجود ندارد. اما آیا در وهله‌ی اول مگر این همانی دلیل نیست که ما به‌خاطرش فیلم تماشا می‌کنیم؟ دنیای خیالی و حماسه‌ای Fast & Furious هیجان انگیز است و همین کافی است. آیا شخصیت‌های بسیاری در این مجموعه حضور دارند؟ بله. آیا همیشه می دانید چه اتفاقی در پیش است؟ نه. اما شما با آن می‌خندید، شخصیت‌ها را تشویق می‌کنید و برای چند ساعت احساس می‌کنید عضوی از یک خانواده هستید.

Observer – نمره ۸۸ از ۱۰۰

وین دیزل و همکارانش برای یک فصل پرسرعت دیگر از دنیای سریع و خشن بازگشته و اکشن‌های سرگیجه‌آور و موثری را ارائه می‌دهند. با این حال چیزی که نقطه‌ی ضعف این فیلم را آشکار می‌سازد ویلن (شرور) اغراق‌شده و احمقی است که در آن حضور می‌یابد.

The Guardian – نمره ۶۰ از ۱۰۰

نمرات فیلم Fast X منتشر شد -  بلاک باستری معمولی! - ویجیاتونمرات فیلم Fast X منتشر شد -  بلاک باستری معمولی! - ویجیاتو

یک دنباله‌ی ضعیف که انتهای این فرنچایز را رقم می‌زند و تنها نقطه‌ی قوتش اجرای دیوانه‌وار جیسون موموآ در نقش شرور اصلی فیلم است.

IGN – نمره ۵۰ از ۱۰۰

انتظار هیچ المان و عنصر جدیدی را از این فیلم نداشته باشید. این اثر همه‌چیزش را از زباله‌دان فیلم‌های پیشین مجموعه بازیافت می‌کند.

New York Post – نمره ۲۵ از ۱۰۰

با توجه به نمرات فیلم Fast X می‌توان نتیجه گرفت این عنوان سینمایی یک اثر بسیار متوسط و معمولی از این فرنچایز دوست‌داشتنی خواهد بود که احتمالا در جذب رضایت عده‌‍‌ای از طرفداران به در بسته بخورد. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور، این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Fast X در تاریخ ۱۹ مه/می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

تاریخ برگزاری شوکیس پلی استیشن رسما اعلام شد - ویجیاتوتاریخ برگزاری شوکیس پلی استیشن رسما اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.