نمرات بازی WWE 2K24 منتشر شد؛ کامبک قدرتمند کشتی کج ادامه دارد

طرفداران کشتی کج امسال هم اوقات خوشی را می‌گذرانند

نمرات بازی WWE 2K24 منتشر شد؛ کامبک قدرتمند کشتی کج ادامه دارد

با نزدیک شدن به انتشار بازی WWE 2K24 اکنون منتقدان نقدهای خود از این عنوان را منتشر کرده‌اند و به نظر می‌رسد با نسخه قابل احترام دیگری از این مجموعه مواجه هستیم.

<!–

–>

بازی WWE 2K24 در حال حاضر از ۲۳ نقد ثبت شده برای نسخه پلی استیشن ۵ توانسته امتیاز ۸۲ را در متاکریتیک به‌دست آورد. از نقدها می‌توان به این برداشت رسید که اگرچه WWE 2K24 انقلابی در این مجموعه کشتی کج ایجاد نمی‌کند، اما در همه بخش‌های خود محتوایی بسیار باکیفیت ارائه می‌دهد و به همین خاطر می‌توان آن را یکی از بهترین نسخه‌های سری دانست. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد استودیو Visual Concepts کاری کرده که روزهای تاریک دوره WWE 2K20 به‌طور کامل فراموش شوند.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟
ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟

این بازی چهار روز دیگر در تاریخ ۱۸ اسفند منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید خلاصه برخی از نقدهای بازی را مشاهده کنید:

رسانه DualShockers با نمره ۹.۲/۱۰ بسیار از بازی راضی است:

بازی WWE 2K24 بسیار فراتر از یک به‌روزرسانی راستر سالانه است و نه‌تنها تاریخچه چهل ساله بزرگ‌ترین‌های WrestleMania را به تصویر می‌کشد، بلکه با یک مد GM بسیار بهبودیافته و چهار حالت مسابقه جدید خوش می‌درخشد.

سایت VGC با نمره ۴/۵ معتقد است که بازی علی‌رغم اینکه تحول بزرگی ندارد، اما با ویژگی‌های جدیدش کاری کرده که سری WWE به‌طور کامل از دوران تاریک خود عبور کند:

با اینکه امسال هیچ تغییر شگفت‌انگیزی ندارد که سری WWE را دگرگون کند، اما بهبودها و چیزهای جدیدی که اضافه شده‌اند همگی مثبت هستند و بازی را به نسخه خوب دیگری در یک سری تبدیل می‌کنند که اکنون به وضوح از چاه تاریک خود خارج شده است.

سایت GamesRadar با نمره ۴/۵ معتقد است که اگر بخش MyFaction بهتر از حالت کنونی بود، WWE 2K24 به یک تجربه بی‌نقص تجربه می‌شد:

موفق‌ترین بازی کشتی‌گیری دهه‌گذشته که توسط مشکلات بخش MyFaction عقب نگه داشته شده است. جای تاسف دارد.

رسانه Dexerto نیز با نمره ۴/۵ در کل رضایت خوبی از مجموعه محتوایی که در نسخه امسال وجود دارد، دارد:

بخش MyGM در بهترین حالت خود از ۲۰۲۲ به بعد قرار دارد. گیم پلی روان است و ۲K Showcase هم علی‌رغم تمرکز شدیدش روی گذشته، به خوبی انجام شده است. و با اینکه از همه بخش‌های MyRise راضی نیستم، به اندازه‌ای محتوا وجود دارد که بتوان ساعت‌ها سرگرم ماند.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟عناوینی مهیج با رنگ و بوی ورزش
بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟


ایکس باکس و ۱۰ شکست بزرگ

نمرات بازی WWE 2K24 منتشر شد؛ کامبک قدرتمند کشتی کج ادامه دارد - ویجیاتونمرات بازی WWE 2K24 منتشر شد؛ کامبک قدرتمند کشتی کج ادامه دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.